ד"ר הודיה אוליאל
ד"ר הודיה אוליאל

בין משיאי המשואות ביום העצמאות: ד"ר הודיה אוליאל, רופאה מתמחה בקפלן הלוקה בשיתוק מוחין

שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיעה היום (שני) כי בין משיאי המשואות ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל נמנית גם ד"ר הודיה אוליאל, רופאה מתמחה בקפלן הלוקה בשיתוק מוחין. בבית החולים קפלן מברכים: "אין ראויה ממנה וכלל הצוותים הרפואיים מצדיעים לה ביום חג זה"

פורסם בתאריך: 22.4.19 16:09

-->

שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיעה היום (שני) כי בין משיאי המשואות ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל נמנית גם ד"ר הודיה אוליאל, רופאה מתמחה בקפלן הלוקה בשיתוק מוחין.

בנימוקי הוועדה לבחירת משיאי המשואות צוין: "ד"ר הודיה אוליאל היא רופאה צעירה המתחילה בימים אלו את תקופת ההתמחות שלה בבית החולים קפלן לאחר לימודי רפואה אינטנסיביים בטכניון. אוליאל נולדה כפגה ואובחנה כסובלת משיתוק מוחין. הוריה החליטו מן הרגע הראשון לנסות ולשלבה במסגרת חינוכית רגילה תוך מתן תמיכה על ידי אנשי מקצוע. השילוב כילדה שונה הסובלת מנכות גופנית הוליד קשיים פיזיים וחברתיים רבים ובכולם עמדה הודיה בגבורה".

עוד נכתב כי "בעת ששירתה בשירות לאומי בבית החולים "אסף הרופא" הבינה אוליאל כי סיפורה האישי יכול לסייע לאחרים ובחרה ללמוד רפואה והיא עתידה להפוך לרופאה הראשונה בישראל הסובלת משיתוק מוחין. אוליאל מייצגת בסיפורה את השאיפה לשילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית ואת ניצחונה של הרוח היכולה לכל הקשיים".

השרה רגב הוסיפה: "אני גאה בבחירה בד"ר הודיה אוליאל להשיא משואה ביום העצמאות ה-71. ד"ר אוליאל מוכיחה את התגברות הרוח על כל מגבלה. ד"ר אוליאל, שנולדה עם שיתוק מוחין מעולם לא נתנה למגבלה לשתק את הגשמת חלומותיה. הרואים את ד"ר אוליאל מתהלכת במסדרונות בית החולים, קורנת ומקצוענית, מבחינים בעוצמות המיוחדות שלה. ד"ר אוליאל מהווה סמל ומופת לנסיקה מעל כל מכשול. השתלבותה של ד"ר אוליאל בכל נתיבי החיים במסגרות הכלליות הן צעד ענק במסלול ההמראה של השוויון בישראל. ד"ר הודיה אוליאל, אני מודה לך על עוצמות ההשראה, שאת מעניקה כרופאה וכאדם לכל מי שפוגש אותך. את נישאת ברוחך מעל לכל מגבלה. את החולמת והמגשימה, השראה לכולם".

מהנהלת המרכז הרפואי קפלן נמסר בתגובה: ״הנהלת המרכז הרפואי קפלן ברחובות וכלל עובדיה מברכים את ד"ר הודיה אוליאל שנבחרה להדליק משואה ביום העצמאות. אנו גאים בה על העקשות, ההתמדה והנחישות לאורך כל הדרך, ושמחים על בחירתה בקפלן כמרכז רפואי מוביל בישראל בו היא לומדת, מתנסה ומטפלת במטופלים במסירות רבה, בהקשבה ובחמלה. אין ראויה ממנה להדליק משואה וכלל הצוותים הרפואיים בקפלן מצדיעים לה ביום חג זה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר