מסיימי פרויקט 'תן כבוד' של איחוד הצלה במזכרת בתיה
מסיימי פרויקט 'תן כבוד' של איחוד הצלה במזכרת בתיה

פרויקט 'תן כבוד' של איחוד הצלה במזכרת בתיה הגיע לשיאו

בחודשים האחרונים נערך קורס מגישי עזרה ראשונה בתיכון רבין במזכרת בתיה, במסגרת פרויקט מעורבות חברתית בשם "תן כבוד" של איחוד הצלה. מסגרת הפרויקט הנה הפגת הבדידות, יצירת שיח וכן ניתור רפואי בסיסי עבור אוכלוסיית האזרחים הוותיקים. אמש (ראשון) התקיים טקס הסיום לתלמידים

פורסם בתאריך: 8.4.19 13:10

-->

בחודשים האחרונים נערך קורס מגישי עזרה ראשונה בתיכון רבין במזכרת בתיה, במסגרת פרויקט מעורבות חברתית בשם "תן כבוד" של איחוד הצלה. מסגרת הפרויקט הנה הפגת הבדידות, יצירת שיח וכן ניתור רפואי בסיסי עבור אוכלוסיית האזרחים הוותיקים.

אמש (ראשון) התקיים טקס הסיום לתלמידים, ובו קיבלו בני הנוער את תעודת הסיום וכן ציוד רפואי אשר ילווה אותם במהלך הביקור אצל האזרחים הוותיקים. פרויקט זה מוכר עבור שעות המחויבות האישית לתלמידי התיכון.

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, נכח בטקס ונשא דברים: "אני מברך את התלמידים שסיימו את קורס מגישי עזרה ראשונה במסגרת פרויקט תן כבוד של איחוד הצלה. זה פרויקט חשוב מאוד למען האוכלוסייה הוותיקה כאן במושבה ואני מודה לארגון איחוד הצלה על השקעתם הרבה בפיתוח צוות הרפואה הראשוני של המושבה. עלו והצליחו".

גבי גאון

יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה, מסר: "אני מודה לירדנה על הובלת היחידה של תן כבוד בצוות 43 ועל כל הפעילות שהיא עושה בכל הישובים. כאן גם המקום להודות לנועם שוך שאחראי על תן כבוד במזכרת בתיה".

גיה בר קופל, מנהלת מחלקת הרווחה במושבה מזכרת בתיה, מסרה: "זהו ניצן ראשון של הפרויקט החשוב. אני מאחלת לבני הנוער הצלחה במפגשים עם התושבים הוותיקים ואני מאמינה כי היום התחלנו במסע שיהפוך למסורת כאן במושבה".

פטריק אבן צור, ראש צוות מזכרת בתיה באיחוד הצלה: "אני נרגש לראות את המתנדבים החדשים אשר מצטרפים לפרויקט תן כבוד של איחוד הצלה ומאחל להם הצלחה רבה. כאן המקום לומר תודה לראש המועצה גבי גאון על כל תמיכתו בארגון איחוד הצלה למען תושבי המושבה".

ירדנה דורה לבנון, מנהלת פרוייקט 'תן כבוד' של איחוד הצלה במרחב שפלה: "אני מודה למתנדבים החדשים שמצטרפים היום לשורותינו, אני מאמינה כי זוהי התחלה מופלאה של בני נוער רבים אשר יבצעו את הפרויקט החשוב הזה. כאן גם המקום להודות לכל שותפינו לדרך ובעיקר לראש המועצה, מנהלת מחלקת הרווחה ולהנהלת תיכון רבין במזכרת בתיה. זכרו: ממה שאנו מקבלים אנו יכולים להתפרנס ולחיות, מה שאנחנו נותנים עושה את החיים שלנו (ארתור אש)".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר