ניר רבל והאופניים
ניר רבל והאופניים

מזכרת בתיה: החובש ידלג על מכשולי התנועה בדרך להצלת חיים

אופני חירום חשמליים של איחוד הצלה נתרמו לרווחת תושבי מזכרת בתיה וישמשו להצלת חיים

פורסם בתאריך: 18.3.19 14:23

-->

ניר רבל (26), תושב מזכרת בתיה וחובש מתנדב ברשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה, קיבל אמש (ראשון) אופני חירום חשמליים מיוחדים במינם אשר ישמשו אותו להצלת חיים.

אופני החירום החשמליים מאובזרים בציוד רפואי הכולל תיק החייאה וחבישה, וכן דפברילטור (מכשיר למתן שוק חשמלי). האופניים מדלגים על מכשולי התנועה העירוניים השונים ובכך מקצרים באופן משמעותי את זמן הגעת איש הצוות הרפואי, כאשר במונחי רפואה דחופה כל שנייה קריטית לקביעת עתידו של הנפגע.

יוני רוטנברג, ראש הסניף, מסר: "ממשיכים בעשייה למען הצלת חיים. ארגון איחוד הצלה ממשיך להוביל בתחום הרפואה הדחופה והמענה הראשוני המהיר לחולה או נפגע אשר זקוק לסיוע רפואי. אנו זוכים להשיק את האופניים החשמליים הללו שאין ספק שיוסיפו למערך הרפואי להצלת חיים במושבה מזכרת בתיה. אני מודה למתנדב ניר רבל על כלל פעילותו למען הצלת חיים ומאחל לו נסיעה זהירה ובטוחה".

משמאל: יוני רוטנברג ראש סניף איחוד הצלה רחובות והסביבה, ניר רבל וראש צוות מזכרת בתיה פטריק אבן צור

פטריק אבן צור- ראש צוות מזכרת בתיה, מסר: "ממשיכים להתפתח ולקדם את צוות מזכרת בתיה. כארגון מוביל בתחום הרפואה הדחופה, הפריסה שלנו משתפרת מדי יום. אני מודה למתנדב ניר רבל על כלל פעילותו למען הצלת חיים במושבה. כאן גם המקום לומר תודה להנהלת הארגון וכמובן לראש הסניף יוני רוטנברג על תמיכתם ודחיפתם לקידום הצוות".

פעילות רשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה מבוססת על מתנדבים מהקהילה שעוזבים את שגרת חייהם על מנת להציל חיים, הפעילות מבוססת בין היתר על מערך תחבורתי מהיר, יעיל ורחב היקף ברמה הארצית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. טלילה

    ומזכרת בתיה העלובה לא יכלה לתרום רכב חשמלי קטן כמו שיש לאיחוד הצלה.על מנת להגן ולשמור על כולנו. אבל שיטור עירוני שיתעלל בכולנו לזה פועלים במרץ

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר