עמדת השתייה החמה במיון קפלן
עמדת השתייה החמה במיון קפלן

בתי החולים עמוסים? לפחות הקפה והתה במיון קפלן בחינם

עמותת 'לשבוע' השיקה עמדת שתייה חמה בחינם בחדר המיון בבית החולים קפלן

פורסם בתאריך: 15.2.19 08:13

-->

חדרי המיון העמוסים מצויים בראש הכותרות. בעוד הרופאים עושים מעל ומעבר על מנת להעניק מענה רפואי מיטבי, יש גם מי שדואגים להקל על שהות המטופלים, לפחות בבית החולים 'קפלן' ברחובות.

עמותת 'לשבוע', אשר פועלת יותר מעשור בבית החולים ברחובות, השיקה אתמול (חמישי) עמדת שתייה חמה במיון הראשי בקפלן. בעמדה יוכלו כל המבקרים והחולים במיון ליהנות משתייה חמה ללא כל תשלום. בהשקה השתתפו מנהל חדר המיון ד"ר ארקדי שקליאר, וחבר המועצה פנחס הומינר שהינו מראשי ארגון 'לשבוע'.

דודי שמואל, פנחס הומינר וד"ר ארקדי שקליאר בהשקת עמדת השתייה החמה במיון קפלן

 

פינת הקפה הוקמה בשיתוף עם הנהלת בית החולים קפלן, ומופעלת על ידי עמותת 'לשבוע' של חסידות קרעטשניף. בעמדת הקפה ניתן יהיה להכין שתייה חמה בנוחות ובקלות, וזאת לזכרם של ורד כהן ז"ל ויוסף שמואל ז"ל. מיזם זה מצטרף לחלוקה היומית הקבועה של העמותה, אשר מחלקת מדי יום סנדוויצי'ם ושתייה קרה למבקרים והחולים בבית החולים קפלן, כמו גם מתקן מיני מתיקה שהוצב במיון היולדות כדי להמתיק את שהותן בעת הקבלה ללידה.

דודי שמואל, מהמתנדבים הבולטים של עמותת 'לשבוע': "לפינת הקפה חשיבות רבה משום שהשהייה הממושכת בחדר המיון רוויה במתח ואפופה בחרדות. האפשרות להכין שתייה חמה בחינם יכולה להועיל עד מאד לחולים ולמבקרים. אנחנו מאמינים שאדם שיוכל להכין שתייה חמה יהיה רגוע יותר במיון והחוויה תהיה טובה יותר לחולים ולצוותים הרפואיים".

דודי שמואל

 

ד"ר ארקדי שקליאר, מנהל חדר המיון, הודה לעמותה על היוזמה החשובה ואילו חבר מועצת העיר פנחס הומינר, מראשי העמותה, הודה להנהלת בית החולים על שיתוף הפעולה הפורה עם הארגון – דבר המתועל למען החולים.

עמדת השתייה החמה במיון קפלן

ארגון 'לשבוע' של חסידות קרעטשניף פועל למעלה מעשור בקהילה העירונית ברחובות והוא עומד לשירותם של תושביה מכל מהמגזרים והחוגים. הארגון הפועל על בסיס וולונטארי, מחלק ארוחות חמות, סנדוויצ'ים ומיני מתיקה במחלקות בית החולים מדי יום, מפעיל מערך היסעים בחינם למרכזים הרפואיים ובחזרה, תומך במשפחות דלות אמצעים ומעוטות יכולת ומשווק באופן קבוע מצרכי יסוד במחיר עלות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר