המרכז הרפואי קפלן
המרכז הרפואי קפלן

סקר משרד הבריאות: בית החולים קפלן מוביל בשיפור בחוויית מטופלים בין בתי החולים בישראל

השיפור המשמעותי בקפלן בא לידי ביטוי במדדים של העצמת המטופל, מידע והסברים, יחס וכבוד למטופל, רצף הטיפול ויעילות הטיפול. ההתקדמות המשמעותית ביותר בוצעה במחלקות הכירורגיות ובפנימיות

פורסם בתאריך: 12.2.19 15:43

-->

הבוקר (שני) פורסם סקר לאומי של משרד הבריאות בנושא חווית המטופל במחלקות האשפוז בבתי החולים הכלליים שבוצע בקיץ 2018, בו רואיינו קרוב ל 11,000 מטופלים מ-26 בתי חולים ברחבי ישראל. התוצאות נותנות גאווה רבה לצוותים הרפואיים במרכז הרפואי קפלן שמחזיק בשיפור המשמעותי ביותר בין בתי החולים בישראל מהסקר ב-2016  – שיפור של 10 נקודות. אוכלוסיית היעד בקפלן כללה כ-500 מטופלים מעל גיל 18 שאושפזו לפחות לשני לילות.

השיפור המשמעותי בא לידי ביטוי במדדים של העצמת המטופל, מידע והסברים, יחס וכבוד למטופל, רצף הטיפול ויעילות הטיפול. מדדים אלו הנם במיקוד גבוה של הנהלת המרכז הרפואי והפרויקטים מובלים  ע"י מנהלת השירות בבית החולים, עירית ביבי. ההתקדמות המשמעותית ביותר בוצעה במחלקות הכירורגיות שיפור של 12% ובפנימיות – שיפור של 10%.

מתוך סקר משרד הבריאות לחוויית המטופל במחלקות אשפוז בבתי חולים כלליים

ד"ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד: "כוח הרצון, האמונה וההשקעה הבלתי פוסקת של הצוותים הרפואיים מוכיחות את עצמן בכל פעם מחדש. הציונים מעידים על שיפורים משמעותיים לאורך ארבע שנים באופן רציף, החל משנת 2014, בשביעות רצון המטופלים מהענקת השירות בשטח. השיפור בסקר הלאומי הוא תוצר של עבודה ממוקדת בתחום חוויית המטופל בכל הרמות בבית החולים מהנהלה ועד אחרון העובדים. החל בהטמעה של תפיסת שירות ממוקדת מטופל, דרך הבניית תהליכי עבודה באשפוז, במיונים ובמרפאות ממוקדי מטופלים, וכלה בשיפור מיומנויות של הצוותים נותני השירות בשטח, ועל כך תודתי הגדולה".

ד"ר אבישי – אלינר מסכמת: "המרכז הרפואי קפלן גאה בכל אחד ואחד מהעובדים שהיו שותפים לשינוי. אין ספק שבקפלן יש על מי לסמוך".

המרכז הרפואי קפלן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר