ד"ר אושרית ברט
ד"ר אושרית ברט

מרפאה חדשה בקפלן מעניקה אבחון וטיפול בבעיות נשיות

בקפלן נפתחה מרפאת עריה ולדן, שמטרתה המרכזית היא לשפר את איכות חייה של המטופלת. מנהלת המרפה ד"ר אושרית ברט: "ההערכה היא כי 5-10 אחוז מהנשים בגיל פריון ועד 40 אחוז בקרב נשים לאחר חדלון וסת סובלות מכאבים בזמן קיום יחסי מין במשך שנים רבות והן נוטות להסתיר ולא לפנות לגורם מקצועי"

פורסם בתאריך: 12.2.19 08:09

-->

השבוע נפתחה לפעילות במרכז הרפואי קפלן מרפאת עריה ולדן, בניהולה של ד"ר אושרית ברט, כחלק ממרפאות איכות החיים של האגף לנשים ויולדות במרכז הרפואי קפלן. מטרת המרפאה הנה לאבחן ולטפל בתלונות של מטופלות שמקורן בנרתיק ובפות. התסמינים יכולים להיות גרד, הפרשה נרתיקית, צריבה, כאב בקיום יחסי מין ואי נוחות מתמשכת הגורמים להשלכות משמעותיות על איכות חיי האישה ואף פגיעה בדימוי העצמי בקרב נשים רבות.

ד"ר אושרית ברט מסבירה כי אחת הסיבות העיקריות לכך שנשים פונות לרופא נשים היא תלונה שמקורה בפות ובנרתיק, ולפעמים הבעיה לא נפתרת לאורך זמן. "ישנו ספקטרום של מצבים שנשים רבות חוות ויש לכך השלכות משמעותיות על איכות החיים, אובדן ימי עבודה, הפרעות בתפקוד המיני, ועוד", היא מסבירה. "ההערכה היא כי 5-10 אחוז מהנשים בגיל פריון ועד 40 אחוז בקרב נשים לאחר חדלון וסת סובלות מכאבים בזמן קיום יחסי מין במשך שנים רבות והן נוטות להסתיר, לא לשתף ולא לפנות לגורם מקצועי. זאת ממחשבה מוטעית שכך זה אצל כולן. אין סיבה לחיות ככה וניתן לטפל ברוב התלונות".

ד"ר אושרית ברט

עוד מוסיפה ד"ר ברט: "אני מאמינה כי לנשים זכות בלעדית על גופן, זכות לקבל מידע מלא על הבעיה ממנה הן סובלות, וזכות להיות שותפות מרכזיות בלקיחת האחריות על הטיפול הנכון. אנחנו מציעות לדבר על הכאב, להגדיר אותו ולהציע פתרון מעשי שיוכל להחזיר לאישה את עצמה ואת הזוגיות שלה. במרפאה תתקבל תמונה מלאה של הרקע הרפואי של המטופלת, ישאלו שאלות מכוונות על מנת לקבל את התמונה הרפואית המלאה. תתבצע בדיקה גופנית שכוללת הסתכלות, לקיחת תרביות לפי הצורך וביצוע משטח מיקרוסקופי. במידת הצורך תתבצע ביופסיה תחת הרדמה מקומית. המרפאה נותנת מענה אבחנתי ותכנית טיפולית המותאמת לכל מטופלת במטרה לשפר את איכות חייה ובריאותה".

לקביעת תור ניתן ליצור קשר עם מזכירות מרפאות החוץ בטלפון 089441356.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר