מימין: יוני רוטנברג וצבי מאיר מרקסון (צילום: דוברות איחוד הצלה)
מימין: יוני רוטנברג וצבי מאיר מרקסון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הדוד הרחובותי והאחיין שמצילים חיים ביחד וכל אחד לחוד

לכבוד יום המשפחה שוחחנו עם יוני רוטנברג (36), נשוי ואב ל-3 ילדים מרחובות, ועם אחיינו צבי מאיר מרקסון (29), נשוי ואב לשניים מבית שמש, שניהם מתנדבים באיחוד הצלה

פורסם בתאריך: 5.2.19 10:57

-->

לכבוד יום המשפחה שוחחנו עם יוני רוטנברג (36), נשוי ואב ל-3 ילדים מרחובות, ועם אחיינו צבי מאיר מרקסון (29), נשוי ואב לשניים מבית שמש, שניהם מתנדבים ברשת איחוד הצלה.

רוטנברג עובד בחברה העירונית רחובות, בתוכנית עיר ללא אלימות, ומתנדב שנים רבות בהצלת חיים. מזה כ-7 שנים הוא מתפקד כיו"ר צוות 43 רחובות והסביבה של איחוד הצלה בהתנדבות. לדבריו, הוא הגיע להתנדבות באיחוד הצלה בעקבות אירוע של תאונת דרכים קשה בה נתקל ולא היו לו הכלים והידע הדרוש על מנת לסייע ולהציל את חייה של האישה ברכב. באותו הערב החליט לעשות קורס חובשים / נהגי אמבולנס.

מרקסון עובד כמנהל בחברת תיירות ומתנדב מזה מספר שנים באיחוד הצלה. "כאשר ראיתי את פעילות הקודש של יוני, משהו בי 'נדלק' ותמיד רציתי ללכת בעקבותיו בהצלת חיים. כל זה קיבל תפנית כשנתקלתי באדם שהתמוטט ברחוב, רציתי לסייע לו אך לא ידעתי מה לעשות. תוך מספר שניות הגיעו מתנדבים של איחוד הצלה והחלו בפעולות החייאה. עוד באותו הערב החלטתי לעשות קורס חובשים ולהתנדב באיחוד הצלה", הוא מספר.

רוטנברג ומרקסון משלבים את ההתנדבות באיחוד הצלה עם מקום עבודתם, כאשר שניהם עובדים במשרות שטח. כשמתקבלת קריאה הם עוזבים הכל, יוצאים להציל חיים וחוזרים לעבודתם. לעתים, כאשר הם עושים שבתות יחדיו, הם גם יוצאים יחדיו להציל חיים – הדוד והאחיין.

ואיך המשפחה מקבלת את זה? נשותיהם וילדיהם של רוטנברג ומרקסון מספרים שהם רואים בשליחות שלהם מצווה גדולה, על אף הקושי הגדול שזה מהווה על המשפחה, שכן שלעתים הם עוזבים את שולחן השבת ויוצאים להציל חיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר