ניב נחמיה וצוות בית החולים קפלן בהדלקת נר שלישי (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)
ניב נחמיה וצוות בית החולים קפלן בהדלקת נר שלישי (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)

ניב נחמיה, תושב קרית עקרון ששרד את פיגוע הדקירה בסופר ביבנה, סגר מעגל והדליק נרות עם רופאיו: "הצלת חיי בקפלן היא נס חנוכה"

למעלה משנה לאחר פיגוע הדקירה הקשה בסופר ביבנה, הגיע ניב נחמיה הנרגש להדלקת נר שלישי בקפלן והודה לצוות הרפואי שהציל את חייו. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 5.12.18 08:25

-->

ב-2 באוגוסט 2017 הגיע אבו עראם למרכול ביבנה, שלף סכין ודקר את סגן מנהל הסניף במקום, תושב קרית עקרון ניב נחמיה, מספר רב של פעמים בפלג גופו העליון. לאחר מכן נמלט מהסניף עד שנלכד על ידי אזרחים שהעבירו אותו לכוח משטרה. בחקירתו הודה בביצוע המעשה וטען כי הגיע לדקור יהודים בכדי לקיים את מצוות הג'יהאד. במקביל נחמיה פונה במצב קשה מאד לטיפול בבית החולים "קפלן" ברחובות, שם הרופאים נלחמו על חייו והצליחו להצילו.

אמש (שלישי), הגיעו ניב ורעייתו סיגל להדליק נר שלישי של חנוכה בכניסה לחדר המיון במרכז הרפואי קפלן, בדיוק אותו המקום אליו הובהל ניב באוגוסט 2017. ניב ובני משפחתו פגשו את הצוות הרפואי שהציל את חייו במהלך תקופת אשפוז ארוכה ומורכבת, כאשר הטיפול הרפואי הנרחב נמשך למעשה עד היום.

ד"ר קובי חביב, סגן מנהלת המרכז הרפואי קפלן, הודה בחום לניב ורעייתו סיגל על שריגשו את צוותי בית החולים בהגעתם להדליק נר של אור ותקווה: ״הייתי כאן כשהובהלת במהירות לחדר המיון לאחר הדקירה ואני רואה אותך כאן עכשיו בהדלקת נר חנוכה. אני רוצה להודות לצוותים המצוינים שלנו על טיפול רפואי מקצועי ומסור. אין ספק שמדובר בנס אמיתי״.

ניב נחמיה וסגן מנהל בית החולים קפלן, ד"ר קובי חביב (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)

 

ניב נחמיה ומנהל המחלקה לכירורגיה דחופה, ד"ר גיא לין (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)

ניב הודה לצוות הרפואי ולצוות בית חב״ד בקפלן שהזמינו וכיבדו אותו בהדלקת נר שלישי של חנוכה, ואמר: ״הצוות הרפואי הציל את חיי ואני ראיתי תקופה ארוכה באשפוז את הטיפול המסור גם למטופלים אחרים שסבבו אותי. זה דבר ששימח מאוד את לבי״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר