דור שטרק וד"ר אמיר אורון בפאב 'הדלפק'
דור שטרק וד"ר אמיר אורון בפאב 'הדלפק'

בעלי פאב ה'דלפק' פגש במקרה את הרופא מקפלן שהציל את ידו

מפגש מרגש ויוצא דופן בערב 'רפואה על הבר' ברחובות. ד"ר אורון אמיר הגיע להרצות על ניתוחים מהסוג שהצילו את ידו של דור שטרק, בעל המקום

פורסם בתאריך: 26.6.18 10:26

-->

סגירת מעגל על כוס בירה: ביום רביעי בשבוע שעבר נערך ערב 'רופאים על הבר' זו השנה השלישית בשיתוף עיריית רחובות והמרכז הרפואי קפלן, בהשתתפות אלפי תושבים מרחובות והסביבה. רגע יוצא דופן ומרגש נרשם בפאב ה"דלפק" כשבעליו המארח, דור שטרק, פגש את המרצה של הערב, ד"ר אמיר אורון, מומחה לכירורגיה של כף היד בקפלן, וזיהה אותו מיד כרופא שניתח אותו מספר שעות בחדר הניתוח לאחר פציעה קשה בידו הימנית. במהלך הניתוח תוקן החתך בעצבים ובגידים באמה ובכך הציל ד"ר אמיר את ידו של דור. המפגש המרגש הוליד ערב חוויתי בשיתוף הקהל ובמהלכו דיבר ד"ר אורון גם על סוג הניתוחים שביצע להצלת ידו של דור.

שטרק: "אין ספק שזו סגירת מעגל עבורי. לא הסתכלתי טרם האירוע על שמות המומחים שאמורים להגיע לבתי הקפה והברים, ולכן לא ידעתי שהרופא שיגיע אליי הוא הרופא שהציל אותי מנזקים בלתי הפיכים בכף היד. נפצעתי מפגיעה קשה של דלת זכוכית וירד לי מלא דם מהיד. הובהלתי לבית החולים קפלן ו'המלאך בלבן' ד"ר אמיר אורון הוזעק באמצע הלילה והכניס אותי לניתוח דחוף בחדר ניתוח מיד לאחר התאונה. הוא עשה עבודת קודש במשך מספר שעות ובזכותו אני כאן, מארח אותו בכיף אצלי בפאב".

ד"ר אמיר אורון אמר כי דור נפצע בידו הימנית פציעה קשה מדלת זכוכית והוא נזעק מביתו באמצע הלילה להגיע לקפלן במטרה לתפור ולתקן את החתך בעצבים ובגידים באמה שלו. "גם אני לא ידעתי שהבעלים של המקום שהוזמנתי להרצות בו הנו מטופל שלנו. כשהגעתי כמובן שזיהיתי אותו והמפגש היה מרגש עבורי, שכן שמחתי כל כך שדור הגשים את חלומו והוא בעלי המקום המושקע והמיוחד הזה".

דור שטרק וד"ר אמיר אורון בפאב 'הדלפק'

דור שטרק וד"ר אמיר אורון בפאב 'הדלפק'

פרויקט 'רפואה על הבר' הוכתר בהצלחה רבה. למעלה משלושים רופאים בכירים ועובדים פרא-רפואיים ותיקים מהמרכז הרפואי 'קפלן' ברחובות יצאו מחדרי הניתוח והמחלקות למקומות הבילוי ברחבי העיר. תושבי העיר הוזמנו לבילוי מיוחד ומעשיר, שכלל הרצאות של מיטב הרופאים והצוותים הפרא-רפואיים מהמרכז הרפואי 'קפלן' במקומות הבילוי ברחבי העיר. הפרויקט אפשר לתושבים לפגוש את אנשי הרפואה מאחורי שולחן הבר ולא מאחורי שולחן המרפאה במקומות בילוי ברחבי העיר, שם האזינו הערב לשיחות מרתקות בנושאים שבחרו בתחומי הבריאות והרפואה, הנוגעים בחיים של כולנו.

ד"ר קרלוס גרוזמן, מנהל המרכז הרפואי קפלן: "המפגש יוצר חיבור מדהים בין הציבור לבין הצוותים הרפואיים המעולים של קפלן בנושאים שונים ומגוונים. הצעתי לקרוא לעיר רחובות ׳עיר התרבות, המדע והרפואה׳ כי בית החולים קפלן מהווה עוגן שתומך בעיר ובתושביה. אני רוצה להודות לראש העיר רחובות, רחמים מלול, סגניו ואנשי העירייה על ההשקעה הרבה סביב הערב המיוחד הזה״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חבדניקית מרחובות

    מה עם החרדים…. לא דואגים לנו למשהו לקיחת. חוץ מיום אחד חינם בוויסגל…

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר