רפואה על הבר
רפואה על הבר

אלפים השתתפו בערב ההרצאות במסגרת פרויקט ״רפואה על הבר״

בשנתו השלישית, הפרויקט המשותף לעיריית רחובות והמרכז הרפואי קפלן שוב גרף הצלחה עם מגוון הרצאות מרתקות באווירה מיוחדת בעשרות מקומות בילוי ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 21.6.18 07:44

-->

למעלה מ-30 רופאים בכירים ועובדים פרא-רפואיים ותיקים מהמרכז הרפואי 'קפלן' ברחובות יצאו אמש (רביעי) מחדרי הניתוח והמחלקות למקומות הבילוי ברחבי העיר. זאת במסגרת הפרויקט הייחודי של עיריית רחובות והמרכז הרפואי 'קפלן' – 'רפואה על הבר', שהתקיים זו השנה השלישית ברציפות.

הפרויקט איפשר לתושבים לפגוש את אנשי הרפואה מאחורי שולחן הבר ולא מאחורי שולחן המרפאה, שם האזינו לשיחות מרתקות בנושאים שבחרו בתחומי הבריאות והרפואה, הנוגעים בחיים של כולנו.

רפואה על הבר

רפואה על הבר

 

השנה הושקעה מחשבה רבה בבחירת הנושאים, על מנת להביא מנעד נושאים רחב וחדשני, שכל אחד יוכל למצוא בו את הנושא המתאים עבורו. בין היתר התקיימו הרצאות בנושאים כגון מיתוסים ברפואת ילדים, השפעות העידן הסלולרי על חייהם (ועל חיינו), המתבגרים והתקשורת ביניהם, ניתוחי כפתורים, רפואה קרדיולגית בילדים, פציעות ספורט נפוצות והדרכים להימנע מהן, התועלת באמנויות לחימה ויוגה, תרומת איברים, פלסטיקה וכירורגיה פלסטית, השימוש בבוטוקס לטיפול במיגרנות, הזוגיות והמיניות ומה שביניהם, ועוד.

ראש העיר רחמים מלול, סגן ראש העיר עו״ד מתן דיל, ד"ר קרלוס גרוזמן מנהל בית החולים קפלן, ומנכ״ל קופת חולים כללית נועז בר ניר, פתחו את הערב בבית הקפה דה לה פה שברחוב יעקב, ובהמשך סיירו בין מקומות הבילוי בעיר.

נציגי העירייה ונציגי קפלן והכללית במהלך ערב רפואה על הבר

נציגי העירייה ונציגי קפלן והכללית במהלך ערב רפואה על הבר

רחמים מלול: ״אנו שמחים על הצלחתו הגדולה של פרויקט ״רפואה על הבר״. האירוע הזה הפך למסורת אהובה שמשלבת ידע ועניין עם בילוי. התושבים ממלאים את מקומות הבילוי כי רחובות היא עיר של תרבות ושל רפואה טובה. אני מאחל לכולנו רק בריאות״.

עו״ד מתן דיל: ״רפואה על הבר״ רשם הצלחה חסרת תקדים. מקומות הבילוי מלאים עד אפס מקום ואנחנו רואים שרחובות היא עיר תוססת עם חיי לילה מלאים ותושבים שמגיעים למקומות הבילוי וגם מעוניינים בתוכן טוב, שסיפקנו במסגרת הפרויקט. נעשה הכל להמשיך במסורת הזו ואף נשכלל אותה בשנים הבאות״.

ד"ר קרלוס גרוזמן: ״אני מברך על פרויקט מרגש וייחודי זה של ׳רפואה על הבר׳ בעיר רחובות, זו השנה השלישית בהצלחה רבה. המפגש יוצר חיבור מדהים בין הציבור לבין הצוותים הרפואיים המעולים של קפלן בנושאים שונים ומגוונים. הצעתי לקרוא לעיר רחובות ׳עיר התרבות, המדע והרפואה׳ כי בית החולים קפלן מהווה עוגן שתומך בעיר ובתושביה. אני רוצה להודות לראש העיר רחובות, רחמים מלול, סגניו ואנשי העירייה על ההשקעה הרבה סביב הערב המיוחד הזה".

רפואה על הבר

רפואה על הבר


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר