אמבולנס איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אמבולנס איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מכפיל כוח למצבת האמבולנסים ברחובות

אמבולנס איחוד הצלה אשר מוצב בעיר רחובות ועד עתה היה פעיל רק בשעות אחר הצהריים, יופעל מעתה גם על ידי נהג בשירות אזרחי (מקביל לשירות לאומי) מדי יום בשעות הבוקר ויהווה מכפיל כוח למצבת האמבולנסים ברחובות

פורסם בתאריך: 5.6.18 08:41

-->

אמבולנס איחוד הצלה אשר מוצב בעיר רחובות ועד עתה היה פעיל רק בשעות אחר הצהריים, יופעל מעתה גם על ידי נהג בשירות אזרחי (מקביל לשירות לאומי) מדי יום בשעות הבוקר ויהווה מכפיל כוח למצבת האמבולנסים ברחובות.

יש לציין כי פינוי רפואי לבית חולים באמבולנס איחוד הצלה הינו ללא תשלום ומותנה בכך שהאמבולנס נמצא במשמרת ופנוי לפעילות (לא נמצא בטיפול במקרה רפואי אחר).

יוני רוטנברג, ראש סניף צוות 43 ברחובות והסביבה באיחוד הצלה, מסר: "זהו יום מרגש עבורנו, בו אנו מצליחים לקדם עוד יותר את חזון ארגון איחוד הצלה והסניף, והוא הענקת טיפול רפואי מהיר ומקצועי לתושבי העיר רחובות וסביבותיה. אני מודה למתנדב יוסי ניימן על בחירתו להתגייס לשירות האזרחי ולתרום יותר למען תושבי העיר, ובכך להרחיב את המענה הרפואי המקצועי והמהיר בעיר וסביבותיה".

יוסי ניימן, מתנדב איחוד הצלה אשר נבחר להתגייס לשירות האזרחי ולהפעיל את האמבולנס ברחובות, מסר: "אני מודה לראשי הארגון והסניף על האמון והאפשרות להציל חיים. אין ספק שנוכל לקדם את המענה הרפואי המהיר והמיטבי בעבור תושבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר