צוות מרכז בריאות הילד של כללית בנס ציונה (צילום: אופיר לוי, כללית מרכז)
צוות מרכז בריאות הילד של כללית בנס ציונה (צילום: אופיר לוי, כללית מרכז)

מרכז בריאות הילד חדשני ומתקדם נפתח ב'קניותר'

כללית מתחדשת בנס ציונה עם מרכז בריאות הכולל ליווי צמוד עם מעטפת רפואית לילדים עם בעיות מורכבות וכרוניות

פורסם בתאריך: 15.5.18 15:35

-->

במהלך החודש האחרון נפתח ב'קניותר' נס ציונה מרכז בריאות הילד של כללית במראה חדשני ומתקדם הכולל 6 חדרי רופאים רחבים, 3 חדרי אחיות לבדיקות דם וטיפולים, חדר השהייה לטיול בילדים, חדרי המתנה נוחים, 3 עמדות מזכירות ובקרוב – בית מרקחת חדש. בנוסף, תהיה מערכת מחשוב משוכללת המאפשרת לרופאים לראות את כל המידע הרפואי של המטופל מכל מרפאה אחרת שהוא היה בה בעבר.

המרפאה מנוהלת על ידי ד"ר יובל כהנא, רופא מומחה ברפואת ילדים, המסביר כי בצוות הרפואי הרב מערכתי מתקיים רצף טיפולי בין רופאי הילדים עם ניסיון בתחומים שונים, כולל רופאה המתמחה בהפרעות קשב וריכוז, רופא עם רקע של עבודה במרפאת ריאות ילדים בקפלן, אחות יוצאת פגיה בקפלן, דיאטנית ילדים ויועצת הנקה.

לדברי ד"ר כהנא, מדובר בצוות מסור ומקצועי שמעניק שירות רפואי עם זמינות תורים גבוהה בשעות פעילות נרחבות מאוד, שיקלו על ההורים החל משבע וחצי בבוקר ועד שבע בערב (מלבד יום שלישי – עד אחת בצהריים), כולל יום שישי. "אנחנו נתמיד בכל נושא הרפואה המונעת בקרב ילדים ומתבגרים, ספירת דם לגילאי שנה ומעקבי גדילה בגילאי 5 עד 7, ו-13 עד 17, לחץ דם ומניעת השמנה".

במרפאה ישנו חדר השהייה המאפשר טיפול והשגחה לילדים מטופלים הזקוקים למתן נוזלים, מבחני תגר לאוכל, טיפול בקשיי נשימה ומעקב עד ייצוב או שליחה לבית חולים להמשך טיפול, ומתן אנטיביוטיקה בזריקה לצמצום הצורך בפניה לבית חולים.

רופאי הילדים במרפאה אמרו כי ילדים עם בעיות מורכבות וכרוניות מוזמנים לטיפול רפואי של צוות הכולל רופא ואחות לפי צורך רפואי. "אנחנו מציעים להורים ליווי צמוד שנועד לתת מעטפת מקצועית בנושאי תזונה, כושר גופני, יעוץ פסיכולוגי, והשאיפה שלנו היא כי כל ילד ומתבגר יעבור לפחות פעם בשנה בדיקת מדדי גובה ומשקל כדי לבחון את מידת ההתפתחות שלו. כמובן נערוך שיחות עם בני נוער על הסכנות שבצריכת עישון ואלכוהול".

בכללית מבהירים כי הצוות הרפואי במרכז בריאות הילד ב'קניותר' מתכוון ליצור ערוץ פתוח עם גורמי עיריית נס ציונה על מנת להיכנס למוסדות החינוך, להיפגש עם התלמידים להרצאות על בריאות ולקיים ימי הולדת לגילאי 6 במרפאה, כולל הסברה על צחצוח שיניים ובדיקת משקל וגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר