דר דנה אקמאתי (צילום: אופיר לוי, כללית מחוז מרכז)
דר דנה אקמאתי (צילום: אופיר לוי, כללית מחוז מרכז)

דנה שבה הביתה

ד"ר דנה אקמאתי חזרה למרפאת כללית רחובות ההולנדית לשמחת ההורים

פורסם בתאריך: 9.7.17 11:32

-->

ההורים בשכונת רחובות ההולנדית שמחו מאוד לרגל שובה של ד"ר דנה אקמאתי, המשמשת כשש שנים רופאת ילדים במרפאת הכללית בשכונה. זאת לאחר חופשת לידה במהלכה היא שמרה על קשר עם הלקוחות ועל פעילות נמרצת עם צוות המרפאה.

ד"ר אקמאתי, שעלתה לישראל בגיל 19, קיבלה את האהבה לרפואה מהבית לאור העובדה ששבעה דורות לפניה עוסקים באותו המקצוע, כולל אביה. "אני אוהבת מאוד את מקצוע הרפואה והתחברתי להורים ולילדים במרפאה ברחובות ההולנדית. אני ממש גדלה יחד איתם והם משתפים אותי במשברים במשפחה מחד, ובשמחות וחוויות מרגשות מאידך". היא אומרת. החינוך הקנדי שקיבלה ד"ר אקמאתי לגבי אדיבות ואכפתיות יוצאי דופן לילדים, השפיעו על הורים שביררו לגבי חזרתה לאחר חופשת לידה. "אני מטפלת בכל ילד באופן אישי בלי קיצורי דרך ודואגת לכל מערך הטיפול, גם אם הוא בבית החולים או בביתו בסבלנות וברגישות הראויים".

ד"ר אקמאתי תיאמה את שעות עבודתה בהתאם לנוחיות ההורים. היא מתחילה את עבודתה במרפאה פעמיים בשבוע בשעה שבע בבוקר, בימי שני וחמישי, ופעמיים בשבוע עד שבע בערב, בימי ראשון ושלישי. "אני עושה את זה כדי להקל על ההורים הממהרים לעבודה והשבים ממנה", היא מסבירה. כמו כן היא קיימה סדנאות החייאה להורים ומתכננת אירועי יום הולדת לגילאי שש. "אני מרגישה במרפאה כמו בבית שלי, מרמת הניקיון ועד לטיפול הרפואי והשירות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר