רפואה סינית (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

לראשונה ברחובות: יום הרפואה הסינית ברשת חוויות

רחובות מצטרפת לציון יום הרפואה הסינית בישראל ומזמינה את התושבים להרצאות מרתקות, סדנאות הורים וילדים, פגישות אבחון ושעת סיפור עם אגדות סיניות – ללא עלות

פורסם בתאריך: 1.5.18 11:07

-->

זו השנה השלישית שבה נערכת בארץ פעילות בנושא יום הרפואה הסינית, ביוזמה משולבת של הלשכה לרפואה סינית בישראל, האגודה לריפוי סיני מסורתי וקונגרס ה ICCM. השנה, לראשונה, הצטרפה לציון היום גם רחובות, אשר במסגרת פיילוט תציין את היום באירוע ייחודי בשיתוף וביצוע רשת חוויות רחובות, במרכז חוויות שווית בשכונת רחובות המדע.

המיזם נולד בעקבות פנייה של אביגל ריגלר-שעובי, מטפלת ברפואה סינית עתיקה ותושבת העיר, בוגרת הפקולטה לחקלאות ברחובות ברפואה סינית עתיקה, שביקשה לקדם את המודעות לרפואה המשלימה הסינית. בעיריית רחובות הרימו את הכפפה, כחלק משירות לציבור אשר מחפש מידע בנושא ומודע ליתרונותיה של הרפואה הסינית.

האירוע יביא ממגוון העשייה של הרפואה הסינית בארץ, ללא עלות. בין היתר, תתקיים הרצאה מאת ד"ר בועז הופמן, שתעסוק בחולה האונקולוגי ברפואה סינית, הרצאה מאת שרון בנרף בנושא תזונה, הרצאה מאת מיכל שריר בנושא תהליך גופני נשי מגיל הפריון ועד גיל המעבר, והרצאה מאת שלי חרמון בנושא הרפואה הסינית.

כמו כן, יוצעו לציבור עמדות אבחון מאוישות על ידי חמישה מטפלים, שיעבירו טיפולים באורך של כ-20 דקות לטיפול. במקום תהיה עמדת צמחים סינית לטעימות, והציבור אף מוזמן להשתתף בסדנאות שיאצו, אמפוקו וטאי צ'י להורים וילדים. במקום תהיה שעת סיפור עם אגדות סיניות לילדים, ועוד.

שיאצו (צילום אילוסטרציה)

שיאצו (צילום אילוסטרציה)

 

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות: "רשת חוויות תפתח את שערי המרכז הקהילתי שוויץ צפון לאירוע ייחודי זה, אשר ייתן לתושבים אפשרות מרתקת לטעום מתוך האפשרויות האלטרנטיביות העומדות לרשותו, ויעניק חוויה לכל מי שמכירים ומוקירים את הרפואה הסינית".

יום רביעי, 9.5.18, בין השעות  17:30 עד 20:30, מרכז קהילתי חוויות שוויץ – צפון, בשכונת רחובות המדע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר