ליהיא גרינר (צילום: דימה קרמינסקי)
ליהיא גרינר (צילום: דימה קרמינסקי)

ליהיא גרינר על ההפלה הטבעית שעברה: "הסתכלתי וראיתי תינוק קטן קטן, ממש כאילו שלם. עצוב לי מאוד"

ביום שבת ליהיא גרינר חשה בכאבים עזים שהתפתחו לדימום ובסופו של דבר הסתיימו בהפלה טבעית של העובר שנשאה ברחמה 17 שבועות

פורסם בתאריך: 8.1.18 10:23

-->

יום שבת, ליהיא גרינר מרגישה כאבים עזים, שנגמרים בסופו של דבר בהפלה טבעית של העובר שנשאה ברחמה 17 שבועות.

גרינר: "היו לי כאבים מטורפים, כמו כאבי מחזור, כמו צירים כאלה, ממש כואבים. בכל אופן, בלילה זה התגבר ונהיה מאוד חזק עד שכבר לא יכולתי לנשום. כמעט התעלפתי מרוב כאבים. הייתי בבית על הרצפה, מקופלת לייק קרייזי, ובאמת לא יכולתי לסבול את זה יותר".

בעקבות הכאבים התקשרה גרינר למוקד אחיות, מה שהוביל להתפקדות במיון נשים לטובת  אולטרסאונד. שם נאמר לה כי הכל תקין, אולם הכאבים המשיכו עד שהיא כבר לא יכלה לסבול אותם. גרינר: "התחיל לי דימום ואמרתי אוי מיי גוד. הכאבים? אין לתאר. עברתי לידה טבעית בלי אפידורל, והכאבים שחוויתי היו קרובים לזה. לא יכולתי לעמוד על הרגליים ואמרתי לאחות בטלפון 'אוקי, התחלתי לדמם'. היא ישר הזמינה לי אמבולנס. הדימום היה ממש קשה והכאב היה עוד יותר קשה".

כאמור, בסופו של דבר הכאבים הובילו להפלה טבעית: "זהו, הרגשתי את ההתנתקות לבד והתינוק נפל לבד. זה היה פתאום והכאב הפסיק. רציתי שהכאב יפסיק, זה היה פשוט נורא. עברתי הפלה טבעית, לא הייתי צריכה אפילו לעבור גרידה, הכל יצא טבעי. אמרו לי לא להסתכל כשהתינוק יצא אבל אמרתי אין מצב, אני חולת נפש ואני חייבת לראות, אז הסתכלתי וראיתי תינוק קטן קטן, ממש כאילו שלם. זה מטורף. בשבוע 17 תינוק בשלמות שלו והוא כאילו שקוף כזה, והוא מה זה יפה. אני כאילו ראיתי את מייקי. וזהו, זה נגמר, עצוב לי מאוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר