לוסי עם חלק מהצוות שטיפל בה לאורך תקופת אשפוזה
לוסי דובנצ'יק עם חלק מהצוות שטיפל בה לאורך תקופת אשפוזה

לוסי דובנצ׳יק: "היום קורה נס חנוכה הפרטי שלי ואני משתחררת מבית החולים"

אחרי ארבעה חודשי אשפוז ושיקום, השחקנית לוסי דובינצ'יק משתחררת מבית החולים איכילוב ושולחת מסר לכל מי שדאג לה במהלך התקופה הקשה בחייה

פורסם בתאריך: 18.12.17 12:56

-->

אחרי ארבעה חודשי אשפוז ושיקום, השחקנית הרחובותית (בעבר) לוסי דובינצ'יק משתחררת היום (שני) מבית החולים איכילוב ושולחת מסר לכל מי שדאג לה במהלך התקופה הקשה בחייה.

דובנצ׳יק: "היום קורה נס חנוכה הפרטי שלי ואני משתחררת מבית החולים איכילוב לאחר למעלה מ-4 חודשי אשפוז. הגעתי לבית החולים במצב קשה מאוד ואני יוצאת מפה על רגליי – אופטימית, שמחה ובעיקר עם תחושת הכרת תודה מאוד גדולה למלאכים בלבן שעטפו אותי לאורך כל התקופה הזו בה בית החולים איכילוב הפך לבית שלי. אני מודה לצוות היחידה לטיפול נמרץ כללי שייצבו אותי עם הגעתי והוציאו אותי מסכנת חיים, לחטיבה האורטופדית שתיקנו במלאכת מחשבת את כל מה שהיה שבור ולאנשים הנפלאים של מחלקת השיקום שלימדו אותי ללכת מחדש והעניקו לי יחס וטיפול מסור. ואחרונים חביבים: לחגי אהובי, לאלמה – הילדה הכי מגניבה בעולם ולאחד והיחיד – שי כהן דבי – הסוכן שלי. אני בעיקר מודה לכל עם ישראל על הדאגה לשלומי ומאחלת לכולנו חג שמח ובעיקר, מי כמוני יודעת היום, רק בריאות. זהו, אני חוזרת הביתה".

לוסי דובינצי'ק ודפנה רכטר

לוסי דובינצי'ק ודפנה רכטר במהלך האשפוז

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר