עומר אדם (צילום: אילן אסייג)
עומר אדם (צילום: אילן אסייג)

"הבת שלי ובן זוגה עברו טראומה בהופעה של עומר אדם"

בני זוג מנס ציונה רכשו כרטיסים להופעה של עומר אדם בהיכל 'מנורה מבטחים' במאות שקלים, אלא שבמקום ליהנות מההופעה מצא עצמו החבר מותקף בפראות על ידי אחד המאבטחים במקום. מנהל יחסי הציבור של עומר אדם: "הפננו את הנושא לתשומת ליבם של מנהלי 'היכל מנורה' לבדיקה מקיפה"

פורסם בתאריך: 8.11.17 13:00

-->

כשבר חדד ובן זוגה, בני 22 ו-23 מנס ציונה, הלכו בשבת עם זוג חברים להופעה של עומר אדם כדי לחגוג לחדד את יום הולדתה, הם ציפו ליהנות מערב רווי מוזיקה. לרגע הם לא חשבו שהערב המיוחד, שתוכנן במשך חודשים, יהפוך לסיפור אימה ולחוויה אלימה ומטלטלת.

אמה של בר, ריקי חדד, שיתפה את "ערים" באירועים הקשים שחוו בתה ובן זוגה: "קיבלתי באמצע הלילה שיחה מבוהלת מבר. כל אחד מהזוגות רכש לפני כשלושה חודשים ב-500 שקלים כרטיסים ליציע בהיכל 'מנורה מבטחים' ביד אליהו, להופעה של עומר אדם. החבר של הבת שלי התקדם כמה צעדים לפניה, והיא הייתה עם החברה שלה ובן זוגה. הם עמדו במפתן שלפני העלייה במדרגות ומההתלהבות התחילו לצלם. באותו מקום עמד מאבטח ולידו דיילת שאמורה לכוון למקומות הישיבה. הכרטיסים היו אצל החברה של הבת שלי, כך שהחבר של בתי נעמד על המעקה כדי לקחת את הכרטיסים שלהם. בא המאבטח, טפח לו על השכם ואמר לו שיעלה, כי כבר החלה המוזיקה. החבר לא שמע מה הוא אמר, כי כאמור כבר הייתה מוזיקה רועשת, ולכן הוא קירב אליו את הראש כדי לשמוע יותר טוב. מאותו הרגע המצב הדרדר בצורה בלתי נשלטת. המאבטח הגיב באלימות פתאומית, גלגל אותו מהמדרגות, חנק אותו, משך אותו, וכל זה ליד הרגליים של הילדה שלי, שלא הבינה מה קורה. היא בכלל לא קלטה, והחבר שלה גם לא הבין לאיזו סיטואציה הוא נכנס. הוא ממש חנק אותו והוא הכחיל. יש עדים לזה".

החבר נפצע מהמאבטח

החבר נפצע מהמאבטח

 

החבר נפצע מהמאבטח

החבר נפצע מהמאבטח

 

אנשים ששהו במקום הסריטו חלק מהסיטואציה האלימה. חדד לא היססה והעלתה את הסרטון לדף הפייסבוק של עומר אדם. "בסרטון רואים את סוף הסיטואציה, כשהמאבטח משך אותו מכיוון האולם לכיוון היציע. רואים שממש היה לו רעל בעיניים. תוך כדי הסיטואציה הבת שלי צורחת ומשתוללת ולא מבינה מה קורה. לאחר מכן גם החברים ניסו להתערב, אך הוא הדף אותם החוצה", אומרת האם. "אם משהו לא בסדר, בדרך כלל כל המאבטחים קופצים, אבל במקרה הזה גם המאבטחים האחרים ראו שמשהו לא תקין קורה ועמדו מהצד".

 

למחרת בבוקר הצליחה חדד להשיג את אחראי האבטחה: "דני, הקב"ט, הבטיח לי שאחרי שהעניינים נרגעו הוא דאג להם וניסה להכניס אותם להופעה. אמרתי לו 'איך אפשר להיכנס למופע אחרי דבר כזה? הבת שלי הייתה מבועתת והחבר היה כולו חבול. בנוסף גם האגו הגברי שלו נפגע, כי אנשים פנו אליו ואמרו איך לא החזרת לו'. הוא לא ניסה לעשות כלום כי הוא רצה להרגיע את החברה שלו".

 

ל"ערים" נודע כי המאבטח החליט שהוא מגיש תלונה במשטרה, ואילו בן זוגה של חדד, שחטף את המכות, רצה להגיש תלונה בעצמו. "ניידת משטרה הגיעה ושניהם היו מעוכבים, כי שניהם פנו למשטרה. המג"בניקים שהיו שם אמרו לבת שלי שלא יוותרו, שהמאבטח סתם פעל באגרסיביות. הבת שלי אומרת לי שפשוט מתחשק לה לשאול את המאבטח מה גרם לו לעשות את זה, למה הוא הרס לה את יום ההולדת. היא רק בוכה מאז ומספרת שהיא הרגישה בתוך פוגרום. היא רק רוצה שהצדק ייצא לאור. היא לא רוצה לקבל בחזרה את מה שאיבדה מבחינה כספית, היא עברה טראומה. היא הגיעה לבנה, כולה בצבע סיד ובוכה. היא עברה פשוט סיוט ברמות שאי אפשר לתאר, שלא לדבר על החבר שלה, שבגלל המכות שהוא חטף הוא גם לא יכול היה לקום לעבודה. אנשים שפנו אליו גם פגעו לו באגו הגברי".

מה זאת אומרת?

"אנשים אמרו לו שהוא היה צריך להחזיר לו. על מה ולמה? זה נער בן 23 שהמאבטח בא אליו בהפתעה וחנק אותו. הבת שלי אומרת שהיא צרחה על המאבטח שהוא הורג אותו, שהחבר שלה כבר נהיה סגול. אנשים מסביב מתנפלים עליו אומרים לו 'לאן הגעת, הוא לא עשה כלום', וכל המאבטחים עומדים מסביב ואף אחד לא מנסה למשוך אותו החוצה".

מאז מישהו לקח אחריות?

"לא, כולם אומרים שזו חברת אבטחה חיצונית. כנראה שאלה אנשים שמשתכרים מעט והם מוציאים את האגרסיות של החיים שלהם על אחרים. למאבטח אסור להרים סתר יד, יש חוקים. דני הקב"ט אמר שאם יימצא שהמאבטח לא פעל כשורה הוא לא יעבוד שם יותר".

מצד חברת ההפקה של עומר אדם נאמר משהו?

"אף אחד מההפקה של עומר אדם לא טרח אפילו להרים טלפון ואמר 'אתם יודעים מה, גם אם אנחנו לא אשמים, לא ניצלתם את הכרטיסים להופעה, בואו נצ'פר אתכם, ניתן לכם כרטיסים אחרים. זו התעלמות מוחלטת, שזה עוד יותר הזוי. זו פגיעה נוספת".

עומר אדם (צילום: אילן אסייג)

עומר אדם (צילום: אילן אסייג)

 

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, מסר בתגובה: "אנו לא מודעים לאירוע הזה. כל אחריות נושא האבטחה היא של היכל 'מנורה מבטחים' ולא בתחום טיפולנו. מכיוון שהנושא חשוב לנו ואנו מייחסים חשיבות לכל פניה ואירוע מהסוג שהצגת, הפננו את הנושא לתשומת ליבם של מנהלי 'היכל מנורה' לבדיקה מקיפה ואחראית בנושא".

מחברת האבטחה טרם נמסרה תגובה.

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר