חני וזהר בלום בחלוקה היומית של ארגון "לשבוע" בקפלן
חני וזהר בלום בחלוקה היומית של ארגון "לשבוע" בקפלן

חני וזהר בלום הצטרפו לחלוקה היומית של ארגון "לשבוע" בקפלן

ממלא מקום ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, ואשתו חני, פינו מזמנם על מנת לעשות טוב לחולים והמבקרים בבית החולים 'קפלן', והקדישו את החלוקה לזכר אמו של בלום

פורסם בתאריך: 7.10.19 07:02

-->

בין כסה לעשור, אמש (ראשון) ממלא מקום ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, ואשתו חני, פינו מזמנם על מנת לעשות טוב לחולים והמבקרים בבית החולים 'קפלן'. הזוג בלום הצטרפו לחלוקה היומית של ארגון "לשבוע" של חסידות קרעטשניף, שאחד מראשיו הוא חבר המועצה ומחזיק תיק הכספים פנחס הומינר, שהצטרף אף הוא לחלוקה. הפעם החלוקה היומית הוקדשה לזכרה של אמו של בלום, פנינה בלום ז"ל, שיום הזיכרון הראשון שלה יהיה השבוע.

בתום החלוקה סיכמו בני הזוג בלום ואמרו: "מדובר בחוויה מיוחדת. אנו מודים לארגון לשבוע על פועלם ושמחנו מאד להיות חלק ולחוות את עוצמת הנתינה".

בימים אלו נערך קמפיין גיוס המונים למען ארגון "לשבוע" הפועל מדי יום בבית החולים קפלן ובמקומות נוספים ומחלק מזון ושתייה חינם ללא תשלום. להצטרפות לחצו כאן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. י.שרעבי

    אני עובד עירייה ומבקש שכולם ידעו אתה הפסקת לעזור אתה דואג רק לעצמך…על גופתי לא תהיה ראש העיר….לא עונה לטלפונים חוצפן מגעיל…..בקיצור סתם אוכל חינם לא מבין כלום רץ מתמונה לתמונה….מעכשיו אוספים חומר שהציבור יבין מי אתה ….תתחיל לענות ולשלוח הודעות רגילות וכל דבר….אייכס של אדם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר