רנ"ג יוסף עזורי
רנ"ג יוסף עזורי

הכירו את רנ״ג יוסף עזורי מקרית עקרון, שבגיל 60 נבחר כמצטיין מילואים

בשבוע שעבר התקיים טקס הענקת תעודות הצטיינות והענקת דרגות לאנשי מילואים בראשות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. בין המצטיינים גם רנ״ג יוסף עזורי, בן 60 מקרית עקרון, שמאז חודש יוני 2005 עושה את הכל בהתנדבות

פורסם בתאריך: 18.6.19 07:57

-->

בשבוע שעבר התקיים טקס הענקת תעודות הצטיינות והענקת דרגות לאנשי מילואים בראשות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף איציק תורג׳מן. בטקס הוענקו 14 תעודות הצטיינות וכ-19 אנשי מילואים הועלו בדרגתם, כשבין המצטיינים גם רנ״ג יוסף עזורי, בן 60 מקרית עקרון.
עזורי השתחרר מהצבא בגיל 45 אך מאז הוא עושה ימי מילואים רבים מדי שנה. בתפקידו הוא עוסק בביקורות שגרת מחנה בפיקוד זרוע היבשה ומבצע ביקורות ביחידות זרוע היבשה ובאגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. כל זאת מאז חודש יוני 2005 בהתנדבות. את התפקיד עזורי מבצע בצורה יוצאת דופן ומעוררת השראה, תוך גילוי מקצועיות גבוהה ויחסי אנוש. בנוסף להיותו מצטיין אלוף במיל׳ הוא גם קיבל בעבר הצטיינות מהרמטכ״ל.

את שירותו הסדיר החל עזורי במשטרה הצבאית כלוכד עריקים. הוא אף שירת כמלווה של אנשים בכירים וכשסיים את שירותו הסדיר נשאר בקבע במשך 27 שנה. תקופות שזכורות לו במיוחד הן תקופת מלחמת המפרץ ומלחמת לבנון.

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף איציק תורג'מן, אמר בטקס: ״ערב זה הוא מעמד מרגש ומשמח עבור צה״ל כולו. אני מביט בכם כיום ויודע כי אם ימשיכו טובי בנינו ובנותינו לבחור להתנדב לשירות המילואים, יוכל עם ישראל להמשיך בשגרת יומו ברוגע ובידיעה מוחלטת כי יש מי שיעמוד מול כל איום ובכל משימה. אני עומד כאן מולכם וגאה שאתם אנשיי, עומד כאן ומצדיע לכם, מלא הערכה בשמי ובשם כל מפקדי צה״ל וחייליו. ערב זה הוא אות של תודה, הערכה והוקרה. אות של תודה על הנכונות שלכם לתרום, לשפר ולהצטיין. על כך שאתם בוחרים להוביל ולהוות דוגמה ומופת ביחידותיכם. על העוצמה והביטחון אשר אתם נוסכים בנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר