משה פרץ בפתיחת סניף קרמלה בקניון רחובות (צילום: ריקי שלו)
משה פרץ בפתיחת סניף קרמלה בקניון רחובות (צילום: ריקי שלו)

משה פרץ פתח גלידרייה בקניון רחובות והקהל נהר לטעימות

הזמר משה פרץ הגיע לקניון רחובות לחגוג את פתיחתו של סניף "קרמלה", הגלידרייה של הרשת החדשה שבבעלותו. כשאורחי הקניון גילו מי מוכר הגלידה שמחלק טעימות, נרשמה מהומה גדולה

פורסם בתאריך: 6.6.19 07:22

-->

ואיך החום פתאום עולה: הזמר משה פרץ הגיע בשלישי בערב לקניון רחובות, לחגוג את פתיחתו של סניף "קרמלה", הגלידרייה של הרשת החדשה שבבעלותו.

הזמר נכנס ישר אל מאחורי מקרר הגלידה והחל לחלק מנות גלידה מושחתות ועתירות קלוריות בטעמי קינדר ענק ופררו רושר למאות מלקוחות הקניון שהתקבצו מול הסניף החדש.

הסניף, שמעוצב בסגנון איטלקי המזכיר גלידרייה בפירנצה, כולל גלידות איטלקיות מיוחדות בייצור עצמי, גלידות חלביות וגלידות מחלב סויה. כמו כן קיימים טעמים מיוחדים מאוד, ביניהם: קרמל מלוח ופופקורן.

סניף קרמלה בקניון רחובות (צילום: ריקי שלו)

סניף קרמלה בקניון רחובות (צילום: ריקי שלו)

 

כשאורחי הקניון גילו מי מוכר הגלידה שמחלק טעימות, הייתה הפתעה רבה ונרשמה מהומה גדולה סביב הסניף, בעיקר בשביל להצטלם עם הזמר שנענה בשמחה רבה לבקשות הסלפי הרבות.

יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות, הזמין לאחר האירוע את משה פרץ לארוחה במסעדה במקום.

יש לציין כי הזכיין של העסק בקניון רחובות הוא חברו של משה פרץ, תושב העיר נתן מרקוס. אשתו של נתן, דיאנה, תנהל את המקום. בני הזוג מרקוס חברים של פרץ מזה 14 שנים.

משה פרץ והזכיין נתן מרקוס

משה פרץ והזכיין נתן מרקוס


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משה פרץ פתח גלידרייה בקניון רחובות והקהל נהר לטעימות – ערים רחובות – Newspalato

    […] הזמר משה פרץ הגיע לקניון רחובות לחגוג את פתיחתו של סניף “קרמלה”, הגלידרייה של הרשת החדשה שבבעלותו. כשאורחי הקניון גילו מי מוכר הגלידה שמחלק טעימות, נרשמה מהומה גדולהפורסם בתאריך: 6.6.19 07:22ואיך החום פתאום עולה: הזמר משה פרץ הגיע בשלישי בערב לקניון רחובות, לחגוג את פתיחתו של סניף “קרמלה”, הגלידרייה של הרשת החדשה שבבעלותו.הזמר נכנס ישר אל מאחורי מקרר הגלידה והחל לחלק מנות גלידה מושחתות ועתירות קלוריות בטעמי קינדר ענק ופררו רושר למאות מלקוחות הקניון שהתקבצו מול הסניף החדש.הסניף, שמעוצב בסגנון איטלקי המזכיר גלידרייה בפירנצה, כולל גלידות איטלקיות מיוחדות בייצור עצמי, גלידות חלביות וגלידות מחלב סויה. כמו כן קיימים טעמים מיוחדים מאוד, ביניהם: קרמל מלוח ופופקורן.סניף קרמלה בקניון רחובות (צילום: ריקי שלו)כשאורחי הקניון גילו מי מוכר הגלידה שמחלק טעימות, הייתה הפתעה רבה ונרשמה מהומה גדולה סביב הסניף, בעיקר בשביל להצטלם עם הזמר שנענה בשמחה רבה לבקשות הסלפי הרבות.יהודה אורן, מנכ”ל קניון עופר רחובות, הזמין לאחר האירוע את משה פרץ לארוחה במסעדה במקום.הירשמו עכשיו לקבלת עדכונים על הנושאים שמעניינים אתכםרוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?הורידו את אפליקציית “ערים רחובות” באנדרואידהורידו את אפליקציית “ערים רחובות” באייפון Read More […]

  2. תמניה..

    חבל ליפתוח בעיר הזאת מקום כזה יוקרתי .מה הוא שכח שיש אוכלוסייה תמנית.

  3. מירי ברנס

    נתן חיים שלי בשעה טובה לכם משה ונתן היקרים בהצלחה 55555

  4. גיל

    מגניב לו, שיהיה לו המון הצלחה בעסק מחכה לטעום את הגלידה.

  5. ישראל

    זה הבעיה באוכלוסיית רחובות הרוב תמנים וכולם רק טועמים

  6. זוהרה אלפסייה.

    בהצלחה, ממש הזמן לפתוח גלידריה קצת לרענן את הגוך עם משהו טעים.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר