בר רפאלי ורותי ורד
בר רפאלי ורותי ורד

בר רפאלי על השקת אורבאניקה בבילו סנטר: "מרגש. מזכיר אירועי השקה בחו"ל"

מאות אנשים הגיעו להשקת סניף אורבאניקה כדי לראות מקרוב את דוגמנית העל הבינלאומית

פורסם בתאריך: 27.7.17 21:28

-->

טירוף בהשקת הסניף החדש של אורבניקה בביל"ו סנטר. שתי קומות של בגדים זולים לכל הגילאים ואקססוריז במחירים מצחיקים התמלאו הערב באנשים שבאו לפתיחה החגיגית, ועל הדרך תפסו תמונה (או מבט חטוף) עם דוגמנית העל בר רפאלי, מבעלות הרשת.

אני הלכתי להשקה באי חשק מוחלט, אני מודה, ורק בגלל שהעורך שלי הכריח אותי, למרות שהוא בן אדם טוב מיסודו. אני שונאת מקומות הומים, לא סובלת בלאגן ואת האמת בכלל לא אוהבת לעשות קניות. קניות גורמות לי להרגיש שמנה, או מכוערת, או משהו רע אחר. אבל האמת? הופתעתי בענק. נהניתי מכל רגע. קודם כל, האווירה הייתה כיפית, משוחררת ושמחה. אירוע הפתיחה כלל מסיבה לקהל הרחב, עם הופעה של קטריקס ודורון ביטון ומופע של כוכב ההיפ-הופ סטפן לגר. מעבר לזה, הבגדים באמת זולים, מחמיאים ומתאימים לכל הגילאים. אבל הכי הכי אהבתי את האקססוריז – יפים להפליא ובמחירים נמוכים להפליא. תחתונים, תכשיטים, נעליים וכל מני שטויות מתוקות בזיל הזול, סביב ה-10 שקלים לפריט. ותודה לעורך שהכריח אותי ללכת. קניתי בטירוף ואפילו יצאתי עם תמונות משותפות עם בר ועם סטפן לגר. רק בשביל זה היה שווה להגיע.

בר רפאלי ורותי ורד

רק בשביל זה היה שווה להגיע. רותי ורד ובר רפאלי

 

רותי ורד וסטפן לגר

וגם בשביל זה. רותי ורד וסטפן לגר

 

בר רפאלי הייתה היום בבילו סנטר, וגם כתבת עיתון "ערים". כנסו לכתבה כדי לגלות מה היה שם.https://www.arimnews.co.il/gossip/2165

Geplaatst door ‎ערים‎ op donderdag 27 juli 2017

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר