דנה גרוצקי (צילום: עופר חן)
דנה גרוצקי (צילום: עופר חן)

כמה אתם מוכנים לשלם על בגדי הספורט של שיר אלמליח או על שמלה של דנה גרוצקי?

אייקוני אופנה וסטייל ויתרו על הפריטים הכי שווים מהמלתחה שלהן לקראת מכירה פומבית שתתחיל הערב

פורסם בתאריך: 23.7.17 11:19

-->

כמה אתם מוכנים לשלם על בגדי הספורט של שיר אלמליח, על שמלה של דנה גרוצקי, או עבור הסטייל של השורדת ג'ני צ'רוואני והאיט גירל דנה זרמון? כל הבנות הללו פתחו את ביתן וויתרו על הפריטים הכי שווים מהמלתחה שלהן לקראת מכירה פומבית שתתחיל הערב (יום א', 20:00) למשך שבוע באתר MINE (MINEONLINE.CO.IL), שכל הרווחים ממנה ייתרמו לארגונים ועמותות הקרובים ללבן.

בפעם הראשונה מאז הפרידה, הצטלמה דנה גרוצקי בבית ילדותה ביבנה. הצילום בארון הבגדים תוכנן לפני זמן רב ושונה לבית ההורים.

דנה סיפרה לנו: "בעבודה בתכנית יצא לי במהלך השנים לראיין המון זוגות שהתפרקו. זה נהיה כאילו חלק ממעגל החיים, תוספת ל'באושר ובעושר' של דיסני, שלהבדיל מהפנטזיה של שמלת הנסיכות, לא הכינו אותנו אליה מאז שהיינו ילדות. זה תמיד נראה לי לא קשור אלי ורק עכשיו אני מבינה את הקושי והכאב שבאים עם זה. מזל שיש לי משפחה וחברים מדהימים שעוטפים אותי באהבה 24/7".

דנה גרוצקי מציעה במכירה הפומבית שמלה שחורה קלאסית שלדבריה התאימה לימים אחרים בחייה, בהם פחות הקדישה זמן מחייה לתזונה ולכושר והיום השמלה היא כמה מידות מעליה.

במהלך יום הצילומים בביתה, שיר אלמליח סיפרה על בן הזוג החדש, צלם האופנה ג'וזף קראדו: "קשר בין יבשתי זה כיף כי טסים הרבה, מדברים הרבה בטלפון מדי יום, בגדול זה מאוד נוח וטוב לנו". עוד הוסיפה: "אחרי אלרואי אני מרגישה שזה הזמן שלי ועכשיו זה העתיד".

שיר אלמליח (צילום: עופר חן)

שיר אלמליח (צילום: עופר חן)

 

אלמליח עברה לא מזמן לביתה החדש במתחם בלו, ועל כך היא אמרה: "שכן ישר דפק על הדלת ולא פתחתי לו. עברתי מראשון לציון לתל אביב כי זה קרוב לעבודה שלי ויש לי את השקט שלי בערב".

במכירה הפומבית תציע שיר שמלה שלבשה באח הגדול.

כשג'ני צ'רוואני פתחה את ביתה, בעלה רוני מאנה הציע לתרום 20 חולצות מהארון שלו לאתר. ג'ני סיפרה על הארון שלה כי היא בכלל בנתה אותו, שייפה וצבעה אותו. ושהיא ההנדי-מן בבית, במיוחד אחרי הישרדות.

צ'רוואני מציעה שמלה של לי גרבנאו שקנתה חודש אחרי שילדה את אמילי, ולקח לה שנה להיכנס אליה ולחזור חזרה לגזרה.

אז איך עובדת המכירה הפומבית: בקטגוריה יופיעו ארונות בצורת אייקונים עם שם ותמונה של הסלבריטאי ותחתיו הפריטים המוצעים למכירה. מחיר הפתיחה לכל פריט ייקבע על ידי צוות קנייני האתר ובמהלך השבוע ניתן יהיה לראות את המחיר המעודכן בכניסה לארון הסלב. על מנת לנסות לרכוש את הפריט יש ללחוץ על כפתור "תן הצעה" בעמוד הפריט ולבחור בסכום העלייה במחיר הפריט (עליה במדרגות של 20, 50 ו-100 שקלים). בחירה באחד מהסכומים תעלה אוטומטית את מחיר הפריט והגולש יהפוך להיות המוביל במכירה. בתום השבוע ההימור האחרון (והגבוה ביותר) שנכנס למערכת יהיה הזוכה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר