פנחס הומינר בתכנית 'העולם הבוקר'
פנחס הומינר בתכנית 'העולם הבוקר'

הקרוואן של פנחס הומינר כיכב בתכנית הבוקר של אברי גלעד

היוזמה של חבר מועצת רחובות, במסגרתה קרוואן נייד ישמש כלשכה ניידת ברחבי העיר, הגיעה לתכנית 'העולם הבוקר' של אברי גלעד ומיה זיו וולף ברשת

פורסם בתאריך: 26.12.18 10:41

-->

השבוע פורסם ב"ערים" על יוזמה של חבר מועצת רחובות ומחזיק תיק הכספים, פנחס הומינר, שאמורה לחולל מהפכה בתחום הנגישות לתושבים. הומינר, המחזיק גם בתיק פעילות לקידום בין מגזרי, לקח את תפקידו כנבחר ציבור צעד אחד קדימה וחנך לשכה ניידת לפניות הציבור, על מנת לקיים קשר ממשי ורציף עם התושבים. הלשכה הניידת כבר הפכה לכתובת עבור אלפי תושבים שנעזרו בה בשנים האחרונות. רק בחודש האחרון קיים הומינר, מחזיק תיק הכספים כאמור, קבלת קהל בנושא ארנונה לקראת סוף שנת הכספים, ועשרות תושבים נעזרו בו.

בנוסף לפעילות השגרתית, מתכוון הומינר לפקוד פעמיים בחודש שכונה אחרת בעיר יחד עם הקרוואן הנגרר המשמש כלשכה הניידת לפניות הציבור. בשכונות יפגוש הומינר את תושבי המקום, יאזין למצוקתם ויקבל את הקהל בסמוך לביתם, על מנת לסייע להם בבעיות הביורוקרטיות אל מול מוסדות העירייה.

היוזמה הגיע גם לאנשי תכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13, והבוקר (רביעי) התארח הומינר בתכנית, והתראיין בקרוואן אצל אברי גלעד ומיה זיו וולף.

פנחס הומינר ואברי גלעד

פנחס הומינר ואברי גלעד

 

פנחס הומינר ואברי גלעד


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר