הפתעה לרחמים מלול לרגל בחירתו לראשות העיר פעם נוספת
הפתעה לרחמים מלול לרגל בחירתו לראשות העיר פעם נוספת

עובדי עיריית רחובות הפתיעו את רחמים מלול שהתרגש עד דמעות

צפו בסרטון: הפתעה לראש העיר רחמים מלול על ידי עובדי העירייה וחברי המועצה בהרמת כוסית חגיגית לרגל בחירתו מחדש לראשות העיר

פורסם בתאריך: 8.11.18 12:54

-->

לפני זמן קצר נקרא ראש עיריית רחובות רחמים מלול לחדר הישיבות בלשכה, שם המתינו לו עשרות מעובדי העירייה, מנהלים, חברי מועצה ועובדי רשת חוויות והחברה העירונית, שביקשו להפתיע אותו בחיבוק גדול לרגל זכייתו מחדש בראשות העיר.

מלול הופתע מאוד, שמח והתרגש עד כדי דמעות. הוא הודה לכולם על התמיכה ואמר: "יש לי צוות נאמן שמלווה אותי במשך שנים והוא מפוזר בכל הקומות של הבניין הזה ובחברות הבנות של העירייה. תודה לכם, ריגשתם אותי, אתם המשפחה השנייה שלי".

צפו בקבלת הפנים למלול ובברכותיהם של זהר בלום ויניב מרקוביץ'.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. מיכל

    ברכות לראש העיר הנבחר. אני רוצה להזכיר לראש העיר הנבחר שתוצאות הבחירות וכמות ופיתקי ההצבעה הירוקים מעידים על חוסר שביעות רצון התושבים מהנעשה בעיר עובדה שלא יוכל להיתעלם מימנה. דבר נוסף יש להזכיר לו ששלילת מיפלגה כזו או אחרת מסיבות של חשבונות אישיים או הרצון לנקום בחבר מיפלגה זו לרגיעה בממלכה או בחבריה הפגיעה היא בצבור תושבים גדול שבחר את המפלגה שתייצג את הדרך שלה. נידוי של מיפלגה או אי צירופה פירושה היתעלמות מוחלטת מצבור גדול של תושבים ואי צירופה של מיפלגה כזו אחרת אינה במקומה. ראש העיר צריך להיתעלות על עצמו ולהבין שהוא ראש העיר של כולם ולכולם ראוי שיהיה ייצוג ראוי במועצת העיר.

  2. המראה!!!

    איכס…. מה שהיה.. יהיה! הפתק הירוק הוא הראי לאהבת ראש העיר ולא מלקקי הפינכה! כמעט 40% טרחו להגיע לקלפי כדי לשים פתק ירוק.. השאר שלא הצביעו בכלל, חלקם לא ידעו על הפתק הירוק

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר