טייכר וזרחוביץ' ברחובות
טייכר וזרחוביץ' ברחובות

טייכר וזרחוביץ' פתחו את סדרת מפגשי 'שיעור בשידור' בעירונוער ברחובות

שרון טייכר וערן זרחוביץ', שדרני רדיו תל אביב, כותבים ושחקנים ב'ארץ נהדרת', הגיעו לרחובות ופתחו את סדרת המפגשים 'שיעור בשידור', שנערכת במסגרת פעילויות הקיץ בעירונוער

פורסם בתאריך: 31.7.18 13:33

-->

במסגרת פעילויות הקיץ בעירונוער שמקיימת מחלקת הילדים והנוער, גייסה השנה מועצת הנוער העירונית את תחנת הרדיו "קול השפלה" 103.6FM , וביחד יצרו סדרת מפגשים בשם "שיעור בשידור" עם אנשי תקשורת שיעבירו כיתות אומן לתלמידי התקשורת מכל העיר ולכל מי שמתעניין בתחום.

הראשון מבין המפגשים היה עם שרון טייכר וערן זרחוביץ', שדרני רדיו תל אביב, כותבים ושחקנים ב"ארץ נהדרת". השניים שיתפו בהיסטורית התוכנית שעברה מספר גלגולים ועד היום שהם כותבים בכל יום מערכונים חדשים לתוכנית היומית. עוד הביאו דוגמאות לפיתוח דמויות מהרדיו לטלוויזיה והסבירו על השוני בפלטפורמות השונות כאשר עושים רדיו. טייכר וזרחוביץ' ציינו שכשעושים רדיו אין גבולות וההפקה נשמעת גדולה יותר. כדוגמה ציינו איך אפקטים מומחשים באוזני המאזינים.  המפגש היה מרתק ועשיר בקטעי קול ווידאו שהשלימו את ההבנה ליצירה תקשורתית מושקעת. כמו כן, המסר העיקרי אותו העבירו טייכר וזרחוביץ' הוא לעשות את מה שמאמינים ולא להפסיק לנסות כי בסוף מצליחים.

טייכר וזרחוביץ' ברחובות

טייכר וזרחוביץ'

אופק בודאי, מפיקה בקול השפלה ותלמידה שסיימה את לימודיה השנה בכיתת תקשורת בדה-שליט, הוסיפה שהשיתוף הוא סינרגיה: "מועצת הנוער חשה את צרכי הנוער ברחובות ויודעת להפיק את כיתת האומן הנכונה ואנחנו מביאים את עולם התקשורת ואת הרדיו כבסיס לפעילות. יחד נוצר פרויקט תקשורת ייחודי ומוצלח".

זאת הפעם הראשונה שמתקיים שיתוף פעולה בין תחנת הרדיו "קול השפלה" 103.6 FM למועצת הנוער העירונית בפעילות לנוער חוץ רדיופונית וזה מצטרף לתוכנית הקבועה של מועצת הנוער בתחנה. הסדרה התחילה בהצלחה רבה והיא תהייה הבסיס לשיתוף פעולה על בסיס קבוע.

בשבועיים הקרובים יתקיימו מפגשים נוספים עם דודו ארז (החינוכית, כאן תרבות וגל"צ) ואור לוי, ואחריהם יוצר סדרות הנוער גיורא חמיצר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר