בוגרי בימת הנוער בסגירת מעגל ברחובות
בוגרי בימת הנוער בסגירת מעגל ברחובות

סגירת מעגל בבימת הנוער

תלמידי בימת הנוער של רחובות נפגשו עם שחקני ההצגה "שייקספיר מאוהב" שגדלו על אותה במה

פורסם בתאריך: 3.4.18 08:10

-->

מאות חניכי בימת הנוער של החברה העירונית רחובות צפו בתחילת השבוע בהיכל התרבות העירוני בהצגה "שייקספיר מאוהב" של תיאטרון הבימה, שאותה קיבלו במתנה מראש העיר רחמים מלול. זאת לאחר שמלול הבטיח לתת לתלמידים הופעה בחינם על השקעתם במחזמר "מושלמת" בחג החנוכה.

בימת הנוער של רחובות היא מזמן שם דבר בישראל, אחרי כמה וכמה הפקות מוצלחות במיוחד. תלמידיו פזורים בעשרות מופעים והצגות בימתיות וטלוויזיוניות ברחבי הארץ. שלא במפתיע, התקבצו ארבעה מהם על במה אחת וחזרו לעיר הולדתם כדי להראות לחניכי בימת הנוער כי הכל פתוח בפניהם. בסיום ההצגה המרשימה נפגשו החניכים עם השחקנים, שחלק נכבד מהם גדלו ברחובות והיו שותפים אף הם לבימת הנוער – עמית מורשת, אקי אבני, מיכאל כורש, דניאל גד ורותי לנדאו.

בקולות חנוקים מהתרגשות הודו שחקני ההצגה לקהל הרחובותי שהורכב ברובו ממשפחת בימת הנוער לדורותיה. כל השחקנים העלו על נס את הגברת איה לביא, מייסדת בימת הנוער, והפליגו בשבחה של לביא ובימת הנוער כבית גידול נכון ומוצלח לאנשי תיאטרון. לנדאו הגדירה את מפעלה של לביא כ"הצלה", אבני הודה שהבימה הגשימה לו חלומות וגד הגדיר את לביא כאמא השנייה שלו שבזכותה הפך לשחקן. את ההצגה "גנב" עמית מורשת הצעיר, שזכה לתשואות רמות בכל פעם שנכנס לבמה. מיכאל כורש הוותיק הפליג בזיכרונות מימי ילדותו בבית ספר ויצמן והעלה את שמותיהם של שני יקירי העיר שהלכו לעולמם – המחנך יהושוע לביא והמורה למוזיקה יצחק בן ישראל. את השיחה הנרגשת הנחה המנהל האמנותי של בימת הנוער, ז'אק ארביב, האיש שגידל וגילה את מורשת וגד הצעירים.

בוגרי בימת הנוער בסגירת מעגל ברחובות

בוגרי בימת הנוער בסגירת מעגל ברחובות

מלול: "העיר רחובות התברכה בבני נוער מצוינים בכל תחום, בנתינה לחברה ובעזרה לזולת, אך גם בכישרון במה וקשר עמוק לתרבות. לראות את החגיגה הרחובותית משני צדי ההיכל היה רגע מיוחד שממחיש את היותנו עיר התרבות. הוא בעיקר גרם לכל ילד באולם להבין ולהאמין שיום אחד הוא יכול להופיע על הבמה הזאת כשחקן מצליח של התיאטרון המוביל בישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר