עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)
עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)

עופר טסלפפה לקראת משחק הגביע מול סכנין: "חשוב שנדע ליהנות מהמשחק ונקווה לעשות הפתעה גדולה"

בסוף השבוע תם הסיבוב הראשון בליגה א' דרום. סקציה נס ציונה ממשיכה את הטיול בדרך ללאומית ותפגוש ביום חמישי את בני סכנין במסגרת גביע המדינה. מכבי שעריים ממשיכה לאבד גובה

פורסם בתאריך: 31.12.17 09:40

-->

הסיבוב הראשון בליגה א' דרום מאחורינו והסיפור הגדול בסיבוב הזה הוא ללא ספק הסקציה נס ציונה, שממשיכה במומנטום החיובי ומספקת את אחת העונות הגדולות שידעה ליגה א' דרום מקבוצה כלשהי. בדרך הבטוחה לליגה הלאומית, הכתומים מחזיקים עד עכשיו במאזן מדהים של 14 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת. במהלך השבוע האחרון החתימו בקבוצה את המגן צליל נחמיה, שהצטיין בשורות הכתומים בשנה שעברה. זאת כדי לעבות את הסגל לקראת הסיבוב השני.

בסוף השבוע יצאה נס ציונה למשחק חוץ נגד מכבי קרית גת וגם משם היא חזרה ללא שום קושי עם מלוא 3 הנקודות. במשחק חד צדדי לכל אורכו, אופיר חמו היה הראשון לעלות את הכתומים ליתרון כבר אחרי 15 דקות. סהר לוי הכפיל רגע לפני הירידה למחצית ודניאל בלומנפלד חתם עם השלישי בדקות הסיום. יוגב בן סימון, אקס הסקציה, הספיק רק לצמק.

הניצחון הזה מבסס את נס ציונה בפסגת הליגה, כשבמאזנה 43 נקודות ופער של 8 נקודות מהשנייה בטבלה – מכבי יבנה.

ביום חמישי השבוע תפגוש הסקציה את קבוצת בני סכנין מליגת העל במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, והרבה אנשי כדורגל מסמנים את המשחק הזה כפוטנציאל להפתעה. לפני מספר עונות הוגרלו השתיים בגביע ואז המשחק הגיע עד לפנדלים, שבהם ניצחה בסופו של דבר סכנין ועברה שלב.

עופר טסלפפה ציין לקראת המשחק: "יחסי הכוחות ברורים. נגיע לעשות את המיטב שלנו ונקווה שזה יספיק כדי לעבור שלב. מה שיותר חשוב זה שנדע ליהנות מהמשחק הזה ונקווה לעשות הפתעה גדולה".

 

קבוצה שרשמה סיבוב ראשון פחות מרשים היא מכבי שעריים, שאירחה בסוף השבוע את מ.ס. כפר קאסם. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, אך שעריים הייתה הקבוצה הדומיננטית יותר על כר הדשא. למרות היתרון היחסי, שחקני שעריים התקשו לפרוץ את קו ההגנה של האורחים והמשחק הסתיים ללא שערים.

מאמן הקבוצה שלומי עמר אמר בסיום: "אני יוצא מאוכזב מהתוצאה. המשחק היה בשליטה אבסולוטית שלנו וכפר קאסם לא הגיעו לחצי מצב. אנחנו צריכים ללמוד לנצח משחקים כאלה. מצד שני, אני רואה את השיפור אצל השחקנים ומאמין שנעבוד קשה בפגרה וננצח סוג משחקים כאלה בסיבוב השני".

יש לציין כי במהלך השבועיים האחרונים התעסקו במועדון בנוגע לעתידו של שוער הקבוצה רז רחמים. במחזור הקודם בחר המאמן להשאיר את רחמים מחוץ לסגל, אך לאחר שיחה בין השניים חזר השוער לעמוד בין הקורות.

בסיום הסיבוב הראשון מדורגת שעריים במקום ה-11, עם 18 נקודות ומאזן של חמישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר