ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)
ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

מרמורק עדיין מחפשת ניצחון ביתי

האדומים אכזבו פעם נוספת בסוף השבוע כשסיימו בתיקו מאופס מול הפועל עפולה וסגרו משחק שלישי רצוף ללא ניצחון. החלו קריאות כנגד המאמן ניסן יחזקאל

פורסם בתאריך: 22.10.17 13:12

-->

הפועל מרמורק ממשיכה לאכזב ובדומה ליריבה הנצחית מכבי שעריים גם היא מתחילה לאבד גובה בליגה הלאומית. בסוף השבוע הייתה למרמורק הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות ולשאוף מעט אוויר שיאפשר לה לברוח מהתחתית, כאשר "אירחה" את הפועל עפולה שמתמודדת ביחד איתה בתחתית הטבלה עם אותו מספר נקודות ומאזן שערים זהה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וכמעט ולא נרשמו מצבים ליד שערי שתי הקבוצות. בשריקת הסיום הקהל חזר הביתה מתוסכל מ-0:0 משעמם ומחלוקת נקודות שמשאירה את הסטאטוס קוו בין הקבוצות בעינו.

האדומים, שנותרו עם שמונה נקודות בלבד לאחר שמונה מחזורים, ניצחו העונה פעמיים בלבד והם ממוקמים בתחתית הטבלה. נראה כי המחסור במגרש ביתי אמיתי יהיה בעוכריה של הקבוצה ולחניכיו של ניסן יחזקאל צפויים מאבקי הישרדות עד לרגעים האחרונים של העונה. יש לציין כי לראשונה מאז פתיחת העונה גם נשמעו במהלך המשחק מול עפולה קריאות מצד אוהדי הקבוצה כנגד המאמן ניסן יחזקאל.

בשבוע הבא תצא מרמורק למשחק חוץ קשה נגד אחי נצרת מהמקום השני, ועל פי יכולתה של הקבוצה כל תוצאה פרט להפסד נוסף תיחשב כהפתעה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר