עורכי דין נדל"ן ברחובות. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
עורכי דין נדל"ן ברחובות. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

עורכי דין נדל"ן ברחובות

עסקת נדל"ן היא אחת העסקאות המורכבות והיקרות שאנשים מבצעים בחייהם, ולכן דורשת ליווי של עורכי דין נדל"ן ברחובות, אשר מתמחים בתחום העובר שינויים רבים בחקיקה

פורסם בתאריך: 13.12.20 18:30

-->

עורכת דין רינה שוסטר

"תחום המקרקעין אינו משחק ילדים. כל מי שרכש אי פעם דירה או ביצע עסקת נדל"ן, יודע שכדי שהיא תעבור חלק וללא בעיות, יש צורך בליווי משרד המתמחה במקרקעין ומאחוריו עסקאות רבות וניסיון רב שנים", אומרת עורכת הדין רינה שוסטר, "כזה הוא משרדנו, ואנו מתמחים בביצוע עסקה חלקה, ובמידת הצורך בפתרון סוגיות מורכבות".

עו"ד רינה שוסטר. צילום: עידן מעוז - idstudio

עו"ד רינה שוסטר. צילום: עידן מעוז – idstudio

עו"ד רינה שוסטר הינה בעלת משרד המתמחה בתחום המקרקעין והנדל”ן באזור המרכז. "אני מאמינה כי התמחות בנושא פעילות אחד, התמקצעות בו והיכרות רחבה איתו על כל היבטיו, מאפשרת למשרד להעניק ללקוחות את השירות הטוב והמקצועי ביותר", היא מסבירה.

משרדה של עו”ד רינה שוסטר מגלם בתוכו ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה. צוות המשרד ליווה אינספור עסקאות נדל”ן ומקרקעין מסוגים שונים ומגוונים, לרבות ליווי בעלי קרקע ויזמים בעסקאות קומבינציה. "ההצלחות הרבות של המשרד הפכו אותנו לאחד מהמשרדים המובילים כעורכי דין נדל"ן ברחובות והסביבה", היא מציינת.

מה המוטו של המשרד?

"המשרד שם לו למטרה להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי ללא פשרות, תוך מתן יחס אישי לכל לקוח ולסייע ללקוחות בכל סוגי עסקאות הנדל”ן. כל זאת כדי להעניק למקבלי השירות את האפשרות לקבל החלטה המושכלת והנכונה ביותר, כאשר הם עומדים בפני אחת מהעסקאות המשמעותיות ביותר שיעשו בחייהם".

באילו תחומי נדל"ן אתם עוסקים?

"המשרד מתמחה בכל תחום הנדל”ן והמקרקעין. החל מליווי עסקאות קניה ומכירה של נכסי נדל”ן, כלומר יד שניה או דירות חדשות בכל רחבי הארץ. אנחנו עוסקים גם בעסקאות מכירה ורכישה של נכסים מסחריים, ליווי מקיף של בעלי קרקעות במסגרת עסקאות קומבינציה, ייצוג דיירים בהסכמי תמ"א 38, השבחת מקרקעין ויעוץ מיסוי מקרקעין, ובמידת הצורך ייצוג בבתי משפט בתיקים הרלוונטיים לתחום".

מלבד שירותים אלה,  למשרדה של עו"ד שוסטר ניסיון רב בעמידה מול רשויות וספקים חיצוניים כגון: רשויות מקומיות וממשלתיות, יזמים וקבלנים.

עד כמה עסקאות המקרקעין מורכבות ומחייבות ייצוג משפטי? 

"עסקאות הנדל”ן והמקרקעין הן מורכבות מטבען. בקיאות בכל תחום דיני המקרקעין וחוקי המיסוי הקשורים לתחום היא הכרח ואף חובה, כמו גם ידע בעבודה מול רשויות, גופים ממשלתיים ובנקים, מעבר לכך ניסיוננו רב השנים נותן מעטפת ללקוח גם בשאלות מימוניות הקשורות לעסקה וכן סוגיות שמאיות רלוונטיות. כאן בא לידי ביטוי היתרון המשמעותי של המשרד על פני המתחרים – העובדה שההתמחות הייעודית של המשרד היא בתחום המקרקעין, מאפשרת ללקוחות להיות סמוכים ובטוחים כי הם בידיים הטובות ביותר ויקבלו טיפול הוליסטי מצוות המשרד".

אם אתם נמצאים לפני ביצוע עסקת נדל”ן, אל תהססו להתקשר למשרדה של עו”ד רינה שוסטר, אשר ילווה אתכם בנאמנות מהשלבים הראשוניים של העסקה ועד סיומה.

טלפון במשרד: 08-6726277

נייד: 054-5936120

מייל: [email protected]

 כתובת: המדע 8, פארק המדע רחובות 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר