אקספוז צלמים מיקי ממן

המלאכיות של רחובות: "ברגע שזה קורה מכל הלב זה באמת יוצא ככה"

מחר הן יפתיעו ילד בן 11, בשבוע שעבר הפיקו יום הולדת לילד יתום והספיקו גם לארגן מקרר לאם חד הורית: הנשים שלא מפסיקות לתרום לקהילה

פורסם בתאריך: 1.12.20 16:03

-->

מזה עשור פועלת קבוצת "המלאכיות של רחובות" שמונה כמה עשרות נשים שהתאגדה לטובת מעשי חסד לאוכלוסייה בעיר. את הקבוצה מנהלת אושרת כהן, בת 40 מרחובות, לאחר שאיבדה את אמה. "זה היה לפני עשר שנים. במהלך השבעה על אימא שלי הגיעו כל מיני אנשים ומשפחות שהיא עזרה להם בסתר בלי שאנחנו, הילדים שלה, בכלל ידענו על זה, באותו רגע החלטתי שאני רוצה לעשות משהו שימשיך את הדרך שלה", מספרת כהן.

מאז גדלה הקבוצה והיא מונה היום עשרות נשים מאזור רחובות והסביבה. "אנחנו עוזרות לפנימיות בסיכון, משפחות נזקקות עושות חלוקה של סלי מזון והכל בתרומות", אומרת כהן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בימים אלה מתגייסות בנות הקבוצה כדי להפיק ולארגן מסיבת יום הולדת לילד בן 11 ממשפחה מעוטת יכולת, שתתקיים מחר (רביעי). "הילד הזה רצה מתנה ליום ההולדת. הדבר הכי טריוויאלי בעולם. הוא ביקש לקבל מתנה Xbox ובעזרת תרומות הצלחנו לארגן לו את המתנה. מחר, כשנחגוג לו את יום ההולדת, נפתיע אותו".

כהן מספרת כי הקבוצה זוכה לתמיכה ולשיתוף פעולה רב מצד הקהילה. "לפני שבוע ארגנו יום הולדת לילד יתום בעלות של 7,000 שקל, לא מזמן קנינו לאם חד הורית מקרר ובשבוע הבא נחלק 150 סלי מזון לכבוד החנוכה", מספרת כהן שיזמה עם חברותיה לאחרונה את "הורים אדירים", פרויקט חברתי שבו תושבי העיר מבשלים מנות חמות שמחולוקות בסופי שבוע לקשישים עריריים ולנזקקים.

עכשיו, בתקופת הקורונה ההיענות של התורמים אינה נמוכה יותר?

"בדיוק ההפך, אנשים מגלים סולידריות עצומה. כל אחת מאיתנו בקבוצה מנהלת מחסן של בגדים, נעליים, רהיטים ואוכל שמגיעים בתרומות כל הזמן. כל אחת מאיתנו עמוק בתוך הקהילה הזו ואנחנו עושות את זה מהמקום הכי טהור ואמיתי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר