צילום: HappyTime19 / shutterstock.com

הרצאות, הצגות ופעילויות: חודש המאבק לאלימות נגד נשים

"אני קוראת לתושבים ולתושבות לשים לב לשכנות ולנשים בסביבה", אומרת מחזיקת תיק מעמד האישה

פורסם בתאריך: 11.11.20 14:48

-->

לרגל יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, המצוין בכל העולם ב-25 בנומבר, יתקיימו ברחובות לאורך החודש אירועים שונים במטרה להעלות את המודעות בקרב התושבות והתושבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במהלך השבועות האחרונים גיבשו בפורום נשים רחובות, שמנהלת אביבה חלבי, המשמשת גם כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה, על תמהיל האירועים שיתקיימו במהלך החודש הקרוב.

 האירועים מתקיימים בחסות ראש העיר רחמים מלול, חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה ויו"ר פורום נשים רחובות, ובשיתוף הרשות לביטחון קהילתי, נעמ"ת, המרכז לתקשורת קהילתית בחברה העירונית, מרכז סיוע תאיר, רשת חוויות, ארגוני הנשים בעיר וקהילת הצדק החברתי.

בשל מגבלות הזהירות לשם מניעת התפשטות נגיף הקורונה, האירועים יועבר השנה באמצעות הזום וללא עלות. בין הפעילויות המתוכננות: הרצאה להורים "בואו נדבר על זה" – איך לדבר עם בני הנוער על מיניות מכבדת ואלימות מינית; "מרוב אהבה" – מפגש משולב קטעים מהצגות עם היוצר אלירן כספי, בשיתוף נעמ"ת רחובות וההצגה "להכאיב ללטף" – מונולוג של גבר מכה, קטעים מההצגה ושיח עם הבמאי והשחקן אלון מרגלית .

ראש העיר, רחמים מלול, מסר: "אלימות נגד נשים ואלימות בכלל היא תופעה פסולה ומכוערת שעלינו להוקיע ולהרחיק מהחברה שלנו בכל דרך אפשרית. החודש אנו מציינים ברחבי העיר את המאבק באלימות נגד נשים, וחשוב להעלות את המודעות כדי שנוכל לזהות אותה ולהיאבק בה. בואו כולנו נפתח את ליבנו ונטה את אוזנינו, אולי יש בסביבתנו מישהי הזקוקה לעזרה. אל תתעלמו – ואל תהיו אדישים".

ח"מ אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה, יו"ר פורום נשים רחובות: "אני קוראת לתושבים ולתושבות לשים לב לשכנות, לנשים שסובבות אותם במידה שאתם מתקלים באלימות מכל סוג, אנא פנו דרך המוקד למחלקת הרווחה וקבלו תמיכה לעזור לאותה אישה. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, על התמיכה הרבה לאורך כל השנה בנושא האלימות נגד נשים ולמחלקת הרווחה ברחובות והעמותות השונות אשר פועלות לאורך כל השנה לעזור ולתמוך בנשים לצאת ממעגל האלימות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר