בעקבות האונס באילת: הפגנת מחאה ברחובות בהשתתפות ראש העיר

גם ברחובות הצטרפו לגל המחאה בעקבות פרשת החשד לאונס באילת

פורסם בתאריך: 23.8.20 18:17

-->

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, עמד בראש המפגינים במחאה בעקבות האונס באילת.

היום (ראשון) התקיימו הפגנות בכל רחבי הארץ, לצד שביתה של כחצי שעה בחברות ועסקים בכל רחבי הארץ. גם ברחובות התקיימה הפגנת מחאה, ביוזמת הרשות העירונית לביטחון קהילתי ופורום נשים רחובות.

מלבד ראש העיר, רחמים מלול, השתתפו גם ממלאי מקומו זהר בלום ובנצי שרעבי, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ', חברת המועצה אוה גור מחזיקת תיק מעמד האשה, וחברי מועצה רבים, ביניהם אורית שרגאי, שמוליק בר דנזאן, גיא צור, פנחס הומינר, קארין בריגנסקי, מתן דיל, אביב איטח, מנכ״ל העיריה, דורון מילברג, ועובדי עירייה. ההפגנה נערכה הערב בשעה 17:00 ברחבת העירייה, בהתאם מגבלות הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ראש העיר, רחמים מלול, מסר: "באנו לכאן היום לומר לא לאלימות נגד נשים. הסיפורים הולכים ומתרבים והאוזן מסרבת להתרגל. לא נשתוק אל מול התרחשויות שכאלו. אנחנו חייבים להתריע ולחנך להתייחס בכבוד לכל אשה ונערה. הגיע הזמן לעשות סוף לאירועים כמו האירוע באילת ולאלימות כלפי נשים בכלל".

מלול הוסיף כי "שלושה גופים מטעם עיריית רחובות מנסים למגר את התופעה הנוראית של אלימות כלפי נשים – עיר ללא אלימות, פורום לקידום מעמד האישה והמערכת החינוכית. כבר החלטנו כי ביום הראשון ללימודים המחנכים והמורים ידאגו להעביר את המסר הזה לנערים והנערות הצעירים, מסר שקורא לכבד כל אדם באשר הוא אדם".

אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה, הוסיפה: "התאספנו כאן היום כדי למחות על מקרי האלימות ההולכים ונשנים ואנחנו כאן כדי להפסיק את מעגל האלימות. האונס באילת הוא מקרה נוסף מתוך שורת מקרים קשים של אלימות כלפי נשים. פורום נשים רחובות ממשיך לפעול, לחזק ולתמוך בנשות העיר ובכלל, נעשה כל שביכולתינו כדי למנוע את המקרה הבא".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה, אמרה: "ההפגנה היום היא חלק ממחאה כלל ארצית למיגור האלימות כלפי נשים. יש להגביר את הענישה והאכיפה בנושא זה כדי להבטיח שמקרי האלימות לא יחזרו על עצמם ויעלמו מהחברה שלנו. הדרך היחידה לשינוי אמיתי היא רק באמצעות חינוך, מודעות והתמדה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר