עו"ד גיא רינטוביץ. צילום: דורון לצטר

רוכב אופנוע שנפגע בתאונת דרכים ברחובות יפוצה בכ-1.7 מיליון שקלים

חמש שנים אחרי שנפצע קשה ולאחר שיקום ארוך קיבל רוכב האופנוע פיצויים

פורסם בתאריך: 20.5.20 17:04

-->

רוכב אופנוע שנפצע באורח קשה בתאונת דרכים ברחובות, יפוצה בכ-1.7 מיליון שקלים. כך קבע בית המשפט השלום בראשון לציון שקיבל את הסכם הפשרה בין הרוכב לבין חברת הביטוח.

לפני כחמש שנים אירעה התאונה שבה נפצע רוכב האופנוע. בכתב התביעה שהוגשה באמצעות עורכי הדין גיא רינטוביץ ועו"ד דנית קמרון ממשרד עו"ד מרקמן טומשין, נטען כי נהג ברכב נכנס לצומת מרומזר באור אדום ופגע ברוכב אופנוע חזיתית תוך כדי נסיעתו. רוכב האופנוע הועף בעוצמה אדירה והוטח בשמשת הרכב. הוא פונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. בבית החולים הוא אובחן כסובל מפגיעה רב מערכתית חמורה ועבר מספר רב של ניתוחים. לאחר יותר משבועיים הוא שוחרר מבית החולים, והועבר להמשך שיקום במרכז הרפואי רעות, שם טופל מספר חודשים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בכתב תביעה נטען כי "עד היום לא שב התובע לאיתנו ולא החלים מפגיעתו בעקבות התאונה והוא אינו מתפקד כבעבר". עוד נטען כי "בעקבות התאונה שהה התובע באי כושר תקופה ארוכה ונגרמו לו הפסדי שכר רבים ובנוסף הוצאות רפואיות רבות".

עוד נטען כי "לתובע מגיעים מן הנתבעת פיצויים הכוללים הפסד השתכרות בעבר, הוצאות נסיעה בעבר, עזרה וסיעוד בעבר, הוצאות רפואיות בעבר, הפסד השתכרות בעתיד, הפסד פנסיה, הוצאות נסיעה וניידות בעתיד, עזרה וסיעוד בעתיד, הוצאות טיפול רפואי בעתיד, כאב, סבל ועוגמת נפש".

בכתב ההגנה טענה חברת הביטוח "הפול" כי לתובע לא נגרם נזק משמעותי. אולם בית המשפט דחה טענות אלו, ומינה חמישה מומחים רפואיים לבדיקתו של התובע בתחומי נוירולוגיה, פסיכיאטריה, עיניים, אורתופדיה ורופא פנימי לצורך קביעת נכותו שנגרמה בעקבות התאונה. לאחר קבלת חוות הדעת הרפואיות, נפסקה לתובע נכות רפואית מצטברת בשיעור של 69 אחוז.

לאחר שבאי כוחם של התובע והתבע הגישו תחשיבי נזקים של הנתבע, ניהלו הצדדים משא ומתן והגיעו לפשרה כי רוכב האופנוע יפוצה בסך כולל של כ-1.7 מיליון שקלים. בית המשפט העניק תוקף של פסק דין לפשרה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר