גטמובינג
גטמובינג

הדרך החדשה למציאת חברות הובלה ברחובות

עוברים דירה ברחובות ומחפשים חברת הובלה? המערכת החכמה של אתר GetMoving תעזור לכם להתחיל לזוז ולמצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים בקלות ויעילות.

פורסם בתאריך: 28.3.18 20:26

-->

כאשר מדובר על מציאת חברת הובלה, אי אפשר לקחת סיכונים מיותרים. עליכם למצוא חברה אמינה ומקצועית שתוכלו לסמוך עליה ביום המעבר, להיות בטוחים שלא תעלה לכם את המחירים במהלך ההובלה ולדעת שהציוד שלכם יגיע בבטחה ליעדו החדש.
אולם הדרך למציאת החברה הנכונה יכולה להיות מאוד ארוכה. עליכם לבחון חברות רבות, לבדוק מה טווח המחירים של כאלו הובלות, לברר מה המחירים כוללים ואילו שירותים מוצעים במסגרתם ועוד. כדי להקל עליכם ולעזור לכם לנווט את דרככם בין ים של חברות הובלה, הוקם אתר GetMoving, התשובה הישראלית למעבר פשוט, יעיל, קל ומוזל.
כאן אפשר לפתוח מכרז הובלות ברחובות >>

מה הרעיון העומד מאחורי אתר GetMoving?
הכל התחיל בחזון של שלושה אנשים בגילאי ה- 30 לחייהם. תקראו לזה ניסיון או התנסות, אין זה משנה מה היו הנסיבות, אולם התוצאה היא פיתוח אתר ולו מערכת חכמה אשר מבוססת על מכרז שמתרחש בזמן אמת. המכרז מתנהל בין כל חברות ההובלה שרשומות באתר (200 במספר), בשקיפות מלאה מולכם, ובסופו יוצגו תוצאות הרלוונטיות לחיפוש שלכם.
כמובן, שלא כל חברה יכולה להצטרף, ישנם קריטריונים אשר נועדו כדי לשריין רק חברות מקצועיות ואמינות. כמו כן כדי להיות רשומות באתר על החברות להתחייב להסכמי עבודה מחמירים ולכך שלא יעלו את המחיר במהלך המעבר. בדרך זו תהליך מעבר הדירה הופך לכמה שיותר חסכוני, יעיל, נוח ומהיר והשירות הניתן דרך האתר חינמי, כך שמעבר להובלה לא תצטרכו להוסיף סכום כסף נוסף.

מה חדש?

המערכת פותחה במיוחד להובלת דירות ומשרדים כך שתוכלו למלא את כל פרטי ההובלה בקלות ולפתוח מכרז בין חברות ההובלה המובילות בשוק. המכרז מתבצע בזמן אמת, ממש על המסך. אם עד היום אתם אלו שעשיתם את חקר השוק, בעזרת המערכת תוכלו לחסוך מעצמכם את הזמן, שכן היא מבצעת עבורכם חקר שוק בכמה דקות ספורות בלבד. בסיום התהליך יופיעו על המסך הצעות מחיר רלוונטיות ואתם תוכלו לבחור את ההצעה הטובה ביותר באופן מושכל וכך ליהנות מחיסכון מקסימלי שיכול להגיע ל-30% מהמחיר.

יתרון נוסף הטמון בשימוש באתר הוא הליווי וההתחייבות. אם בכל מצב רגיל עליכם להתמודד לבד מול חברת ההובלה, כאן ישנו גורם מפקח אשר מלווה אתכם מתחילתו של התהליך ועד סופו. ואף לאחר ההובלה, בודק מה הייתה חוות דעתכם מהשירות שניתן לכם. חוות הדעת שלכם מצורפת לעמוד העסקי של חברת ההובלה כך שלכל הצדדים יש אינטרס משותף ששיתוף הפעולה יהיה כמה שיותר מיטבי.

לסיכום: אתר GetMoving מציע את האפשרות למצוא חברת הובלה אמינה ומקצועית במחירים משתלמים ובמינימום זמן חיפוש. היות והשירות חינמי שווה להיכנס ולבדוק כיצד הוא מייעל עבורכם את יום ההובלה, על כל המשתמע מכך.


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם חברת Get Moving


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורן

    זה ממש טוב! זה בדיוק הסוג הזה של אנשי המקצוע שפתאום מקפיצים מחירים ולכן משהו כזה זה הכרחי.
    מה שאני עשיתי כשהייתי צריך הובלה זה קודם כל הגעתי לתובנה שאסור להזמין מאיזה מגנט או אתר אינטרנט שהוא של בעל המקצוע עצמו. יש אתרים שמפרסמים בעלי מובילים ובעלי מקצוע אחרים ויש עליהם גם דירוג והמלצות. כמובן שאפשר לראות גם טווח מחירים לעבודות וכך הם בדרך כלל לא יוכלו לדפוק אותך. אני בזמנו הזמנתי מהאתר הזה והייתי ממש מרוצה. מה שסגרנו מראש זה מה שהיה https://www.tovtoda.co.il/Tenders.aspx?si=20&ca=130

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר