שדרוג הגינה עם ריהוט גן ומטבח חיצוני(צילום: סביונית לבית ולגן)
שדרוג הגינה עם ריהוט גן ומטבח חיצוני(צילום: סביונית לבית ולגן)

שדרוג הגינה עם ריהוט גן ומטבח חיצוני

זמן איכות בגינה הוא כמו אוויר לנשימה, כאשר מזג האוויר הופך להיות מתאים. אם תהיתם מה יהפוך את הגינה שלכם ללא פחות ממדהימה, תשמחו לגלות שיש המון רעיונות מעולים שיכולים ליצור עבורכם מרחב חיצוני לא פחות ממושלם. ואינכם אפילו צריכים לנסות את כולם כדי לראות הבדל משמעותי ולייצר לעצמכם חלל חוץ יפה ואופנתי שתוכלו להתגאות בו

פורסם בתאריך: 10.6.21 13:46

-->

יש לכם רגע פנאי? התרווחו

ריהוט הגן שתבחרו מאפשר לכם לשדרג את חלל החוץ שלכם מהקצה לקצה. מכיוון שכולנו אוהבים להתרווח בחוץ ובאמת לנצל את מזג האוויר הקיצי על הצד הטוב ביותר, כדאי לשקול לבחור דווקא בפינת זולה. פינת זולה מציעה לכם את הדרך המושלמת לגרום לגינה שלכם להיראות פשוט נהדר. לפינות זולה יש סגנון פחות רשמי, ובעזרת פופים וכריות נוי אפשר להפוך אותן לססגוניות, אופנתיות, מודרניות או קלאסיות, תלוי בסגנון העיצוב המועדף עליכם. 

לשפר את יכולות הבישול עם מטבח חיצוני

מטבח חוץ לגינה הוא החלום הרטוב של כל בעלי הבתים באשר הם והוא מאפשר לקחת את הבישול בחוץ אל השלב הבא. אנשים שמתקינים מטבח חוץ, מחפשים את היכולת להשתמש בחלל החוץ שלהם בצורה מתוחכמת יותר ולאו דווקא לבשל רק על המנגל. מטבחי חוץ משלבים בין ארוחות המנגל האהובות לבין הנוחות של בישול בבית ואם יש לכם את התקציב לבנות אחד, מטבח חיצוני בהחלט יכול להציע לכם את הטוב שבכל העולמות.

פשוט קיפצו על זה

גם הילדים צריכים ליהנות מהזמן שלהם בחוץ, ולכן כדאי לשדרג את המרחב החיצוני עם מוצרים שיעשירו את עולמם של הילדים. כאן טרמפולינות קופצות לתמונה ומציעות כל כך הרבה יתרונות. כולנו יודעים שטרמפולינות הן פשוט כיפיות ומעלות על פניהם של ילדים חיוך גדול, אך מעבר לכך יש להן גם יתרונות בריאותיים. הן מחזקות את השרירים, מגבירות את רמות האנרגיה, מחזקות מיומנויות מוטוריות, משחררות אנדורפינים ומציעות עוד יתרונות רבים אחרים ולא פחות טובים לנפש ולגוף.

הפכו את החצר לאתר נופש יוקרתי

דרך נוספת לשדרג את חלל החוץ היא על ידי בריכה או ג'קוזי. בריכה וג'קוזי בחצר יתאימו למשתמשים בכל גיל, החל בילדים קטנים ועד מבוגרים, ויהפכו את מתחם האירוח שלכם להרבה יותר מוצלח ואטרקטיבי. בנוסף מקור מים ממש מעבר לדק שלכם, יכול להרגיע מתחים ולשחרר לחצים, לגרום לכולם לישון טוב יותר בלילה, להקל על כאבים ולהפוך את הזמן בחוץ למאוד מהנה עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם. יש כיום המון אופציות ודגמים של בריכות וג'קוזי, כך שתוכלו להתאים את הבחירה לגודל החצר, כמו גם למסגרת התקציב שעומדת לרשותכם.

אפשר גם לשלב ריהוט גן לצד הבריכה כמו פינות זולה, פופים, מיטות שיזוף ולהכין במטבח החיצוני שלכם קוקטיילים ומשקאות מיוחדים לכם ולאורחים, כך בכל זמן שתבלו בחוץ תרגישו שאתם בחופשה מפנקת ואקזוטית ואיכות החיים שלכם תשתפר משמעותית. 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר