קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

תנורי זכוכית של נברטרם – חוד החנית של טכנולוגיית החימום

מגוון התנורים התעשייתיים השונים הנמכרים כיום בארץ ובעולם הוא גדול ורחב, ומיועד לתת מענה מדויק לצרכים תעשייתיים ופרטיים כאחד. לכן, מי שמחפש אחר סוג מסוים של תנור תעשייתי בארץ ייתקל בהיצע רחב יחסית של דגמים וסוגים, וההכרעה ביניהם צריכה להתקבל על סמך שיקולים מקצועיים וטכניים רלבנטיים

פורסם בתאריך: 27.5.21 09:49

-->

מגוון התנורים התעשייתיים השונים הנמכרים כיום בארץ ובעולם הוא גדול ורחב, ומיועד לתת מענה מדויק לצרכים תעשייתיים ופרטיים כאחד. לכן, מי שמחפש אחר סוג מסוים של תנור תעשייתי בארץ ייתקל בהיצע רחב יחסית של דגמים וסוגים, וההכרעה ביניהם צריכה להתקבל על סמך שיקולים מקצועיים וטכניים רלבנטיים.

אחד השיקולים החשובים ביותר, עבור כל מקום הרוכש תנור תעשייתי ובפרט תנורי זכוכית, הוא זהות היצרן של התנור. מדוע זהות היצרן חשובה כל כך במקרה של תנורים תעשייתיים ומדוע חשוב להכיר את חברת "נברטרם" הגרמנית בהקשר זה, בפרט כיצרנית תנורי זכוכית וטכנולוגיית חימום תעשייתי מובילה בעולם?

כשאתה רוכש תנור זכוכית מיצרן בעל מוניטין אתה מקבל תמורה לכספך!

בכל מוצר שאנחנו קונים נרצה להבטיח כי מדובר במוצר של חברה מוכרת ומובילה בתחום, בפרט כאשר מדובר ברכישה של פריטים יחסית גדולים, חשובים ויקרים, דוגמת תנור תעשייתי. דוגמה טובה לכך היא כאמור תנורי זכוכית, המשמשים מגוון רחב של מפעלים, בתי עסק, סדנאות ובתי ספר שונים. במקרה של תנור זכוכית (כמו גם מרבית סוגי התנורים התעשייתיים האחרים) חשוב במיוחד לברר את זהות היצרן של התנור, מכיוון שפריט מידע קטן זה יספק לנו המון אינפורמציה רלבנטית אודות אותו תנור, דוגמת רמת האיכות שלו, מידת האמינות והאיכות של האחריות המגיעה עימו, הסיכויים לתקלות במהלך השימוש השוטף ועוד.

מאחר ותנורים תעשייתיים וביניהם גם תנורי זכוכית הם מכשירים המגיעים לטמפרטורות גבוהות ביותר (בסביבות אלף מעלות ואף למעלה מכך!), מעורב כאן כמובן גם פן בטיחותי – עלינו להיות בטוחים כי המכשיר שאנחנו קונים הוא בטיחותי לשימוש, וכי כל מנגנוני הבטיחות בו הם איכותיים ופועלים כנדרש. כמו כן עלינו להיות בטוחים כי הוא עשוי מהחמרים המתאימים והאיכותיים ביותר. את כל המידע הזה קל הרבה יותר להסיק כאשר יודעים את זהות החברה המייצרת את התנור, ועל פי המוניטין המוכר שלה.

"נברטרם" הגרמנית כדוגמה מתחום תנורי הזכוכית והחימום התעשייתי

דוגמה מצוינת לאופן בו ניתן ללמוד המון אודות דגמים שונים של תנורי זכוכית ותנורים תעשייתיים בכלל ניתן למצוא במקרה של החברה הגרמנית "נברטרם" (Nabertherm), אשר דגמים שונים של תנורי הזכוכית שלה תוכלו למצוא כאן באתר.

נברטרם ידועה כאחת היצרניות האיכותיות והמובילות בעולם למוצרי חימום תעשייתיים, ובפרט מתמחה בתנורי זכוכית מקצועיים מתקדמים ואיכותיים במיוחד. המוניטין של חברה כמו "נברטרם" מעיד רבות על מוצריה ועל הסיכויים לכך שמוצר של החברה יעמוד בציפיות שלנו ממנו – מדובר בחברה הנמצאת בחזית טכנולוגיית החימום התעשייתי בעולם, ומייצרת מזה מעל לשבעים שנה סוגים רבים ושונים של תנורים תעשייתיים, תנורי זכוכית ופתרונות חימום תעשייתיים באופן כללי. בדומה ליצרניות גרמניות מובילות אחרות, נברטרם ידועה כחברה קפדנית בה מקפידים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות, כמו גם שירות לקוחות.

וזו כבר נקודה הרלבנטית במיוחד עבור כל מי שחושב מעט קדימה, על היום בו ירצה לתקן, להתאים או להוסיף משהו לתנור, ויזדקק לפנות לחברה היצרנית, למשל על מנת להפעיל את האחריות. כל מי שניסה להתמודד עם הפעלת אחריות מול חברות קיקיוניות או עלומות שם יודע עד כמה זה עלול להיות מתסכל ומכעיס. במקרה של תנור זכוכית, למשל, המהווה חלק מתהליך הייצור במפעל או משמש לקוחות בסדנא, לא נרצה להתחיל להסתבך עם יצרן המנסה להתחמק מהאחריות שלו כלפינו. במקרה של חברה מוכרת ונחשבת כמו "נברטרם", אין כל צורך לדאוג. כל דבר שנמצא תחת האחריות מתוקן באופן מיידי ובצורה הטובה ביותר, ללא כל עגמת נפש מיותרת ללקוח עצמו. פרטים נוספים על תנורי הזכוכית של נברטרם תוכלו למצוא באתר חברת אלקטרוטרם בישראל.

https://www.electrotherm.co.il/

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר