קוסמטיקאיות ברחובות: הכירו את מכון עינת קוסמטיקה, צילום: ממאגר Ingimage
קוסמטיקאיות ברחובות: הכירו את מכון עינת קוסמטיקה, צילום: ממאגר Ingimage

קוסמטיקאיות ברחובות: הכירו את מכון עינת קוסמטיקה

לא משנה אם אתם מחפשים לפתור בעיה שהופיעה לפתע על הפנים או שסתם בא לכם להתפנק בטיפול מרענן, דעו דבר חשוב: עור הפנים רגיש ושונה מאחד לאחד, לכן חשוב לפנות לבעל מקצוע שיידע לתת לכם את המענה הטוב ביותר. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את המומלצים שבהם

פורסם בתאריך: 7.9.20 15:35

-->

טיפול קוסמטי הוא כבר מזמן לא מה שהיה פעם. הנשים של היום מבקשות להיראות נהדר, להרגיש נהדר ולשמור על מראה טבעי ומטופח לאורך זמן. עם ניסיון של מעל 25 שנה בתחום הקוסמטיקה, עינת ברגר ממכון "עינת קוסמטיקה" ברחובות מעלה את הרף בכל מה שקשור לטיפולי עור הפנים, עם מגוון טיפולים משקמים ומרעננים, התאמה מיטבית וליווי אישי לכל לקוחה.

מגוון טיפולי פנים – להאיר את האור שבעור

טיפולי הפנים המקצועיים שמציעה עינת ברגר הם פרי פיתוחה האישי ומטרתם לטפל במגוון רחב של בעיות בעור: טיפול בכתמי פיגמנטציה, שיקום עור פגוע, טיפול באקנה, טיפולי אנטי-אייג'ינג ועוד.

הטיפולים מורכבים מפרוטוקולים ייעודיים לכל בעיה וכוללים אפשרויות לשלב בין מדורים שונים, למשל: פרוטוקול ייחודי משולב לטיפול באקנה, שיקום העור הפגוע וטיפול בכתמי הפיגמנטציה שיצר.

"כל טיפול מתחיל בתשאול מקיף של הלקוחה", מסבירה עינת. "אני רוצה לדעת, למשל, מתי הופיע הכתם, מה קצב ההתפתחות שלו והאם יש סיבות רקע להופעתו, כמו תרופות או תקופה לחוצה. לאחר מכן אני בונה לכל לקוחה תכנית טיפול אישית המתאימה לה במדויק".

מציבה רף חדש. עינת ברגר, צילום באדיבות עינת קוסמטיקה

מציבה רף חדש. עינת ברגר, צילום באדיבות עינת קוסמטיקה

מה כוללות תכניות הטיפול האישיות?

"כל תכנית כוללת שימוש במכשור מקצועי לצד טיפול בפילינג ובקרמים העשויים מהחומרים הכי טובים שיש. על מנת לטפל בעור יש להיכנס לשכבות העמוקות ביותר שלו, בהתאם לסוג הבעיה. הודות לקרמים הטובים והמכשור העדין אני מצליחה להגיע לעומק העור וליצור איחוד ושיקום של המקומות הפגועים".

כל טיפול כולל שימוש בקרמים ייחודיים בין הטיפולים וליווי אישי של עינת לאורך שלבי התהליך. "אני מלווה את הלקוחה באופן יומיומי, עוקבת אחרי מצב העור ודואגת להתאמה מקסימלית של שלבי הטיפול. גם לאחר שהטיפול הסתיים אני עורכת מעקב וביקורת לשמירה על תוצאות מצוינות", היא מדגישה.

טיפולי אנטי-אייג'ינג – כך תוכלי להיות את בגרסה הטובה ביותר שלך

כשאנו שומעים את המונח "טיפולי אנטי-אייג'ינג" מיד עולה בראשנו תמונה של פנים מתוחות או מוזרקות, אך הטיפול של עינת רחוק מלהיות כזה. "פיתחתי שיטה שהיא שילוב של מכשור מתקדם עם חומרים ופילינגים, המשמרת את המראה הטבעי של עור הפנים לאורך זמן", היא מסבירה.

"הטיפול הייחודי שלי מיועד לנשים בשנות ה-30 וה-40 שלהן, הרוצות ליצור תהליך משמר טבעי לצד ההתבגרות הטבעית של העור. המכשור העדין מכיל קרן אינפרא אדום ייעודית היכולה להגיע לעומק העור, שם הקמטים מתחילים להתהוות. שילוב ייחודי של פילינגים וקרמים טובים גורם למיצוק וחידוש של העור ויוצר מראה טבעי, צעיר ורענן.

"אני מאירה ומאחדת את הגוון של העור ומטשטשת את הקמטוטים. המראה שמתקבל הוא טבעי ופרשי ולא מלאכותי – זו את בגרסה הטובה יותר שלך", היא מדגישה.

טיפולי זהר מרעננים

גם העור של נשים צעירות יותר עלול להיפגע בגלל סיבות שונות כמו חילופי מזג האוויר, השגרה הלוחצת ועוד. בדיוק בשבילן מציעה עינת סדרת טיפולים שנתית: 5 פגישות ופגישה אחת מתנה, מידי חודשיים למשך שנה.

"כל לקוחה זוכה לתכנית ייחודית שממיימת (מלשון מים) את התאים מבפנים וגורמת לסירקולציה בריאה יותר של התאים, על ידי קרמים על בסיס מים וחומצה היאלרונית. בין הטיפולים משולבים קרמים מובחרים השומרים על העור בריא ורענן", היא מוסיפה.

לנשים שרוצות להיראות נהדר באירוע משמח, מתאימה עינת תכנית טיפול קצרה ומהירה יותר שמטרתה לתת דחיפה ולהכין את העור לאירוע המרגש תוך זמן קצר. "פיתחתי פתרונות עבור כל צורך של הלקוחות שלי. גם כאן, התאמתי את החומרים המעולים שיעשו את העבודה שתתמוך במראה הרצוי".

טיפולים ייחודיים ומעקב צמוד. צילום: באדיבות עינת קוסמטיקה

טיפולים ייחודיים ומעקב צמוד. צילום: באדיבות עינת קוסמטיקה

פתרונות מתקדמים להסרת שיער

מכון עינת קוסמטיקה מציע פתרונות מגוונים להסרת שיער שיתאימו לכל אחת. אחד מהפתרונות הללו הוא שימוש במכשיר ה-IPL החדשני המכיל טכנולוגיה מתקדמת של הסרת שיער לצמיתות, בכל האזורים בגוף. השימוש במכשיר אינו כואב ובטיחותי לחלוטין.

למעשה, עינת ברגר נחשבת אחת המומחיות בתחום המכשור הקוסמטי והיא משמשת כיועצת לקוסמטיקאיות בכל הקשור לשימוש במכשור קוסמטי, מכשור להסרת שיער ובניית פרוטוקולים מתקדמים לטיפול משולב עם קרמים איכותיים.

עינת מלווה את הלקוחה מרגע כניסתה למכון ועד לתוצאה הטובה ביותר. "אני מתחייבת לתוצאה הטובה ביותר ואוביל אותך איתי עד שנגיע יחד לתוצאה הכי טובה ששתינו רוצות", היא מסכמת.

כשהעור שלך זקוק לידיים טובות – תהיי בטוחה בידיים של עינת ברגר ממכון עינת קוסמטיקה.

עינת קוסמטיקה

כתובת: יחיאל מיכל פינס 29, רחובות

טלפון: 050-2912161

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר