גלידריה ברחובות: הכירו את המקום החדש שכובש את האינסטגרם. צילום: אור שטרית
גלידריה ברחובות: הכירו את המקום החדש שכובש את האינסטגרם. צילום: אור שטרית

אזהרת טרנד: הגלידה התאילנדית שכובשת את המערב

בזמן שהרבה אנשים מתלהבים מגלידה והופכים ללקוחות שבויים, יש מי שרוקם ממנה חלומות – דין בוגטוס, רק בן 23, מחזיק כבר ברשת הגלידריות הכי טרנדית בישראל ואין לו צל של ספק שזו רק ההתחלה ושהרשת הקטנה מישראל בדרך לכבוש את העולם

פורסם בתאריך: 2.9.19 08:33

-->

כשדין בוגטוס (23) היה נער בן 16 הוא עבד בגלידריה כמו הרבה נערים בגילו, אולם מה שנחשב עבור הרבה נערים כעבודה זמנית נוספת, הפך אצלו לחלום של ממש. בוגטוס מספר: "עבדתי בגלידריה מקומית, נהניתי מאוד מהעבודה ובעיקר התמכרתי לחיוך של הילדים כשהגשתי להם את הגלידה. היה לי ברור שזה תחום שאני רוצה להיכנס אליו באופן מקצועי בהמשך, כפי שהיה לי ברור שבכדי להצליח בתחום ולהיות שונה מהאחרים, עליי לייצר איזשהו טוויסט".

מה שהחל כחלום ילדות של נער בן 16 החל לרקום עור וגידים כשבוגטוס השתחרר מהצבא ורוב חבריו טסו לטייל בעולם הוא שקד על  מחקר מעמיק בנושא הגלידה. כיום הוא בעליה הגאה של רשת גלידריות המונה שלושה סניפים (והיד נטויה). הוא מוסיף: "אני ממש לא מאותם צעירים שמבלים את השנים האלה בטיולים בחו"ל. אני אוהב לקום בבוקר, לשתות אספרסו וללכת לעבוד. אני חושב על העתיד שלי. יש לי בת זוג וחשוב לי לתת לילדים שיהיו לנו את העתיד הכי טוב שיש".

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

במהלך המחקר העסקי ובזמן שרוב חבריו מטיילים בתאילנד, הוא נתקל כמעט במקרה בגלידה התאילנדית והבין מיד שזה הטוויסט לו הוא המתין. הוא מספר: "כשטעמתי את הגלידה התאילנדית לראשונה זה היה וואו, אלו טעמים עכשוויים ומרגישים את זה. זה ממכר. היה לי ברור שיש לזה פוטנציאל ושזה יכול לגדול אפילו לרשת בקנה מידה עולמי.

"אני מאוד מאמין במוצר שלנו. מעבר לכך שזו הגלידה הטרייה ביותר שיש ושהיא נעשית לנגד עיני הלקוח, היא קיימת בכמות טעמים אדירה כיוון שכל לקוח מרכיב את הגלידה על פי העדפותיו. כך ניתן לייצר בקלות גלידה מושחתת או בריאה יותר, חלבית או טבעונית, וכל טעם הוא ייחודי בפני עצמו".

ואכן, המוצר הטרנדי שמורכב בבסיסו משמנת טרייה עליה ניתן להוסיף יותר מ- 30 תוספות, ניגר כנוזל לפלטה קפואה אשר עובדת על גז לחיץ (חנקן) ומגיעה למינוס 40 מעלות – זה מה שמאפשר את הכנת הגלידה בלייב. בוגטוס אומר: "השיטה הזו לא רק מבטיחה את טריות המוצר ומספקת כמות טעמים בלתי נדלית, היא גם ממש חוויה בפני עצמה. הלקוח אקטיבי מאוד בתהליך ולמעשה הוא ממש שותף להכנה של הגלידה. זה משהו שלא רק הילדים מתלהבים ממנו, אלא גם ההורים".

והוא לא סתם מציין את זה. בעידן שבו נשמעים סיפורים על בתי עסק מאוד לא סטריליים והורים רבים חוששים לאכול בחוץ, "רולהגלידה" מתגאה בסטנדרטים גבוהים של טריות וניקיון: " בכל הקשור לניקיון ולאסתטיקה של המקום, העובדים שלי יודעים שהוא חייב להיות נקי ברמה של בית מרקחת גם באזורים שלא רואים. אצלי זה עניין מהותי. חשוב לי שהלקוח ירגיש בטוח שהוא מקבל את המוצרים הכי טריים שיש המוחזקים בתנאים סטריליים לפחות כמו שהם אצלו בבית". אומר בוגטוס.

ואם רשת בעלת שלושה סניפים זה לא מספיק מרשים- בוגטוס מכוון כעת לרשת עולמית ופותח את הרשת לזכיינים: "המוצר מאוד טרנדי ואין לי ספק שהוא יכול בקלות להפוך למוצר עולמי. למעשה אנחנו מציעים לזכיין שירות שלא נראה כמותו בעולם הזכיינות המקומית. זה מתחיל בעזרה בבחירת הרעיון של הלוקיישן והקונספט של הסניף, וכולל ליווי במהלך הדרך ברמה הכי גבוה, שנעשה על ידי היועץ המוכר והמוסמך איתן אשטמקר, עם מרבית תשומת הלב שהזכיין צריך. אנחנו מלמדים אותו הכל. איך רשת אמורה לעבוד גם ברמת הידע והכלים וגם ברמת הפרקטיקה- מבחירת ספקים ועד נהלי ניקיון. הוא מקבל עסק מוכן".

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

בוגטוס יודע על מה הוא מדבר. על אף שהיה הראשון להאמין במוצר, גם הוא עצמו מופתע מהתגובות על הרשת. "מעבר לזה שכמעט כל הלקוחות ישר מעלים תמונה ומשתפים ברשתות החברתיות שלהם, ההתלהבות והבקשות של הלקוחות כל הזמן מפתיעות אותנו" מספרת תאיר זילברשייד העובדת בסניף ירושלים. "פעם לקוח מאוד התלהב מהתהליך עצמו וביקש להכין לעצמו את הגלידה. לזה דווקא קיבלתי אישור, אבל מרוב ההתלהבות הוא שפך על עצמו את כל השמנת".

"כיף לעבוד במקום כזה", מוסיפה זילברשייד. "הלקוחות באמת זוכים מאתנו ליחס האישי ביותר. יש לקוח שמגיע כל יום שישי ומזמין את אותה מנה. אחרי כמה פעמים כבר הבנו את הרעיון והיום כל פעם שאנחנו רואים אותו מרחוק אנחנו כבר מתחילים להכין לו את הגלידה. וזה לא רק ללקוחות. גם אנחנו, העובדים, מקבלים את היחס הטוב והעוטף שיש. זה מקום ששווה וכיף לעבוד בו, לא רק בשל התנאים המעולים והכסף, לפני הכל זה בזכות צוות העובדים וההנהלה. זהו צוות מגובש שמרגיש כמו משפחה שנייה. זה מרגיש שאנחנו קודם כל בני אדם לפני שאנחנו עובדים".

בחזון של הרשת, המרכיב המשפחתי דומיננטי מאוד גם ברמת הצוות וגם ברמת הלקוח. על כן, הרשת מתכוונת להשיק בשבוע הבא מועדון לקוחות ייחודי מסוגו שמבוסס על אפליקציית "ווטסאפ" בוגטוס מספר: "כיוון שלמדנו שהלקוח שלנו נמצא ברשתות החברתיות ומה שהיה עובד בעבר כבר לא תקף, הבנו שאנו נדרשים להתאים את עצמינו לחידושים של המאה העשרים ואחת. זה לא כמו כל מועדון רגיל, ולמרות שאני רוצה לשמור קצת הפתעה להשקה, אני רק אספר שחברי המועדון נהנים מהנחה חסרת תקדים של 50 אחוזי הנחה ושיש להם חלק מאוד פעיל ואקטיבי ברשתות החברתיות. את כל שאר הפרטים אני שומר להשקה הרשמית".

פרטי התקשרות

ירושלים: פלאפון 0535223419 אינסטגרם: rolaglida_malcha 

רחובות: פלאפון 0535223419 אינסטגרם: rolaglida.rehovot 

ירושלים הדר: פלאפון 0535223419 אינסטגרם: rolaglida.hadar 

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

רולהגלידה. צילום: אור שטרית


כתבה שיווקית


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר