קייטרינג ברחובות: להפוך כל אירוע לחגיגה. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Ivan Kuntsevich
קייטרינג ברחובות: להפוך כל אירוע לחגיגה. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Ivan Kuntsevich

קייטרינג ברחובות: להפוך כל אירוע לסעודת מלכים

עם יד על הלב, מה אתם הכי זוכרים מהאירוע האחרון שהייתם בו - את המוזיקה, את שמלת הכלה או את האוכל? קבלו את חברות הקייטרינג המומלצות ביותר ברחובות שישאירו את האורחים שלכם בפה פעור, תרתי-משמע

פורסם בתאריך: 27.8.19 09:13

-->

קייטרינג שף הבית – אוכל שעושים באהבה

אירוע, כל אירוע, נרצה או לא נרצה, יימדד וייזכר בזכות האוכל שהוגש בו. כאלה אנחנו; כולנו, אוהבים לאכול ואוהבים אוכל טעים. אם אתם מזדהים עם האמירות האלה, בוודאי תרצו שבאירוע הבא שאתם מתכננים יוגשו מטעמים ומאכלים שלא יותירו מקום לספק שהשקעתם מחשבה ובחרתם את הטוב ביותר – ובמקרה שלנו מדובר בקייטרינג שף הבית, אותו ייסד ומנהל מזה 15 שנים הראל.

איך הגעת לתחום ההסעדה והקייטרינג?

"לא תכננתי את זה בכלל, זה פשוט קרה במקרה. הייתי שליח חב"ד בהודו ובין שאר המשימות והמטלות שלנו היינו צריכים לדאוג לארוחות כשרות למטיילים הישראלים שפקדו את הבית. חבר ממוצא פרסי שהכרתי שם לימד אותי להכין אורז פרסי ומשם הכל התגלגל".

הראל חזר ארצה ומצא די מהר שהחיבה לאוכל, שניצניה בצבצו לראשונה בהודו, פרחה וגדלה בישראל ודי מהר הוא פתח את חברת הקייטרינג שלו. "במשך 10 שנים טרחתי ועמלתי במטבח, שדרגתי מתכונים, שיפרתי תיבול, לשתי, אפיתי וטיגנתי, ואהבתי כל רגע ורגע. להאכיל אנשים אחרים זה תענוג כבוד גדול, במיוחד כשיש משפחות שלאורך שנים מזמינות ממני שוב ושוב לאירועים שלהם", מספר הראל בצנעה.

לפני כחמש שנים החליט הראל לצאת מהמטבח ולהעביר את הפיקוד לשפים מקצועיים, שממשיכים באדיקות לבשל בדיוק רב על-פי ההוראות והמתכונים שלו.

"אנחנו מכינים אוכל בסגנון מזרחי ואסייאתי וניתן למצוא אצלנו מגוון גדול מאוד של מנות עיקרית, כמו: קבב טלה, מוסקה ברוטב עגבניות, מפרום, דגים בצורות בישול שונות, רוסטביף ברוטב טריאקי, חזה ממולא, מצופה ועוד. המנות מוגשות לצד תוספות עשירות, ירקות מוקפצים, נודלס ירקות וסלטים טריים ומבושלים, והכל כיד המלך".

מבחר גדול של מנות עיקריות. צילום: שף הבית

מבחר גדול של מנות עיקריות. צילום: שף הבית

אם בין אורחיכם יש גם צמחונים או טבעונים – אל דאגה. בקייטרינג שף הבית יעשו הכל כדי שגם הם יהנו מארוחה עשירה, טעימה ומזינה כך שתוכלו  לבחור עבורם פלפל ממולא או טורטיות במילוי ירקות.

קייטרינג שף הבית מתנהל בשני מטבחים נפרדים, לכל אחד מהם משגיח צמוד והשגחה פורמאלית. למטבח אחד יש הכשר של הרב לנדאו ולשני הכשר של הרב מחפוד.

"אצלנו כל אורח מרגיש שבישלו בדיוק בשבילו", ממשיך הראל. "אנחנו משקיעים בטעם, בצורת ההגשה, בכלים ובשירות, כדי שתהיו בטוחים שאתם מקבלים תמורה מלאה לכסף שלכם. אחרי הכל, שביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו".

הטריות מעל הכל

בקייטרינג שף הבית לא מתפשרים בכל הנוגע למוצרי גלם איכותים וטריים. "אחת מאבני היסוד שמנחות אותנו בעשייה היום-יומית שלנו היא פיקוח צמוד על כל תהליך הייצור של המזון, וזה כולל את רכישת המוצרים, שמירה על תנאי אחסון נאותים והקפדה על כללי התברואה והניקיון", ממשיך הראל. "בכל פעם שהזמנה יוצאת לפועל כולנו נוהגים כאילו אנחנו מבשלים ליקירים שלנו, משקיעים בכל מנה ומנה השקעה יתרה כדי שבעלי האירוע ואורחיהם יזכרו את הארוחה כחוויה מצוינת".

עוד מוסיף הראל שהאחריות שלו ושל אנשי הצוות שלו לא תמה ברגע שהאוכל מוכן וארוז, אלא שההקפדה על הכללים נמשכת לאורך כל הליך השינוע שלו עד למקום האירוע, בין אם מדובר באוכל שדורש חימום או מנות הדורשות קירור.

משקיעים בכל מנה ומנה. צילום: שף הבית

משקיעים בכל מנה ומנה. צילום: שף הבית

מנות לכל סוגי האירועים

קייטרינג שף הבית מספק אוכל לאירועים מ- 30 מנות ומעלה, כאשר תוכלו לבחור בין שירות מלא הכולל, בין השאר, מלצרים, כלי הגשה, כלי אוכל, שולחנות וכיסאות, לבין רכישה של המנות בלבד.

הראל מדגיש שגם במידה ובחרתם להזמין רק את האוכל, הוא ינחה אתכם במדוייק כיצד לנהוג עם המנות, ייתן הוראות לגבי הטמפורטורה הרצויה לשמירה על המזון ואף טיפים לצורת ההגשה.

אז אם אתם מארגנים אירוע שמח לכבוד יום הולדת, בר או בת מצווה, נישואין, אירועי חברה למיניהם, או להבדיל עליכם לארגן אזכרה או כיבוד לבית אבלים, בקייטרינג שף הבית תמצאו את הפתרון לכל ארוחה שתרצו וכל זאת במחיר שווה לכל כיס.

טלפון להזמנות: 054-6761385

למעבר לאתר

כתובת המייל: [email protected]

פתרון מושלם ומשתלם לכל אירוע. צילום: שף הבית

פתרון מושלם ומשתלם לכל אירוע. צילום: שף הבית


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר