סלקטד אבן ושיש
סלקטד אבן ושיש

הכירו את "סלקטד אבן ושיש"- כשמקצועיות ואיכות נפגשים

כבר 35 שנים שאבן ושיש סלקטד עוסקים בתחום השיש. עם כל הידע והניסיון שנצבר עם השנים, לא פלא שרמת המקצועיות והדקדקנות הינה יוצאת דופן.

פורסם בתאריך: 3.12.18 22:54

-->

כשדיברנו עם אילן חבני הבעלים, ניכר שאהבתו למקצוע עדיין זורמת בעורקיו. כשאוהבים את מה שעושים מרגישים את זה, ולכן לקוחות נאמנים ממשיכים לפקוד את סלקטד אבן שיש כל פעם מחדש.

אז במה אתם מתמחים?

"אנחנו מתמחים במתן פתרונות יצירתיים של אלמנטים מעוצבים על פי דרישת הלקוח. אגניות וכיורים, ספי אבן לבריכה, תעלת ניקוז, אבני חיפוי, מדרגות אבן ושיש, ריצוף פנים וחוץ ובעצם כל אלמנט המכיל אבן ושיש. הצוות שלנו כולל אדריכלית ואנשי מקצוע בעלי ניסיון רב. אנחנו מלווים את הלקוחות לאורך כל הדרך ודואגים לכל הפרטים הקטנים ועונים על כל בקשות הלקוחות תוך אווירה נעימה ומשפחתית"

ניסיונו הרב של אילן כמחזיק צוותי התקנות שיש בתחילת דרכם, מאפשר לו לעזור ללקוחות מול הקבלים ובעלי המקצוע השונים.

סלקטד אבן ושיש

סלקטד אבן ושיש

איך מתבצע תהליך התאמת השיש בסלקטד?

"הבסיס להתאמת שיש נמצא קודם כל בהבנת צרכי הלקוח והתקציב בו הוא יכול לעמוד. לאחר שהבנו מה הלקוח רוצה ומה התקציב שלו, אנחנו מכוונים את הלקוח על פי קווי העיצוב הקיימים בביתו. אם יש אדריכל או מפקח, נשלב אותו בתהליך ונפגש כולנו באתר הבניה במידה ויש צורך".

השיטה בה אבן סלקטד מאמינים היא שיטת 'in door-out door'. בשיטה זו מייצרים הפרדה בין העיצוב הפנימי של הבית לבין העיצוב החיצוני. לאחר מכן מתאימים את הריצוף החיצוני בהתאם לתנאי השחיקה כפי שמתחייב בהתאם לתקני הבניה. הניסיון הרב שנצבר בסלקטד בשילוב הליווי השוטף של אנשי הצוות מאפשר ללקוח בהירות לגבי הרכבת האלמנטים, החל מספי החלונות, הבריקים ריצופי החוץ והמדרגות היוצרים מראה מאוזן עיצובית ועם זאת פרקטי.

יש לך טיפ לעיצוב החצר והגי

"רצוי ליצור מרחב חיים המתקיים לא רק בחלל הבית אלא בכל שטח המגרש. ככל שהבית יהיה פתוח ומחובר יותר אל הגינה , כך מרחבי החיים שיתקבלו יהיו גדולים ומשמעותיים יותר. מערכת היחסים המתקיימת בין הבית לגינה הדוקה יותר ומתרחשת בהרמוניה של זרימה בין החוץ לפנים בזכות האנשים החיים אותה באופן יומיומי".

צוות סלקטד צבר מוניטין רב בקרב לקוחות מרחבי הארץ לאחר שקיבלו המלצות חמות מלקוחות מהעבר. "כאשר הלקוח מגיע אליי עם המלצה זה, הוא יודע לקראת מה הוא הולך ומול מי הוא עובד, ואין הרגשה טובה מזו".

בסלקטד מאמינים שהלקוח נמצא בראש הפירמידה. הגישה האישית, השירות המוקפד והאכפתיות הם הערכים המובילים אותם לאורך כל הדרך

פרטי התקשרות 

דף הפייסבוק
קישור לאתר
טלפון:‭08-9300037
כתובת: מתחם הבית האדום, בן גוריון 4 נס ציונה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר