דוקטור דוד עטיה, רופא שיניים ברחובות
דוקטור דוד עטיה, רופא שיניים ברחובות

זקוקים ליישור שיניים? אל תתביישו!

פורסם בתאריך: 4.11.18 22:55

-->

ד"ר דוד עטיה מרופאי השיניים המובילים באזור עם מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על השיניים שלכם במצב טוב.

גיל ההתבגרות הוא הגיל המומלץ

גיל ההתבגרות הוא הגיל האידיאלי לעבור תהליך יישור שיניים וזאת משום שבתקופה זו הגוף נמצא בהתפתחות מואצת וכך גם השיניים. טיפול מוקדם בבעיות השיניים עשוי לחסוך לכם הרבה בעיות בגילאים מאוחרים, לכן רצוי להתחיל את הליך יישור השיניים בהקדם האפשרי. כמו כן, גיל ההתבגרות זהו הגיל בו מקובל לעבור את הליך יישור השיניים, דבר אשר מהווה תחושת השתייכות לקבוצה חברתית. עובדה זו מספקת סיבה נוספת לעבור את ההליך בגיל ההתבגרות.

בריאות ועוד

שיניים ישרות לא רק טובות עבור בריאותינו, אלא גם מגבירות בנוסף את הביטחון העצמי, מיטיבות עם המראה החיצוני והאסתטיקה וגורמות לנו לחייך ללא חשש. אסור לשכוח כי הזנחת השיניים וחוסר טיפול מוקדם עלולים לגרום לטיפולים העתידיים שלכם להיות קשים ומסורבלים יותר.

ללכת עם להרגיש בלי

בשנים האחרונות פותחו שיטות נוספות וטובות לבצע את הליך היישור ללא כל סממן חיצוני. חברת "אנוויזלין סטייל" הינה חברה המתמחה ביישור שיניים באמצעות הרכבת קשתיות יישור שקופות כמעט בלתי נראות, הניתנות להסרה שיש להחליפן כל שבועיים לקשתית הבאה בסדרה. כל קשתית בסדרה מותאמת ספציפית לצורת השיניים שלכם בלבד. הקשתיות השקופות מונעות את המראה המיושן והבלתי אסתטי של הגשר הסטנדרטי ויקנו לכם תחושת ביטחון גבוהה והערכה עצמית. כמו כן, היכולת להסיר את הקשתיות מעניקה נוחות מקסימילת ומשפרת את חווית האכילה. באמצעות שיטה זו תוכלו בנוסף להסיר את הקשתיות במקרים מיוחדים בהם תרצו ללכת בלעדיהן.


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם ד"ר דוד עטיה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר