השתלות שיניים ברחובות: המומחים שכדאי לכם להכיר. צילום: Shutterstock
השתלות שיניים ברחובות: המומחים שכדאי לכם להכיר. צילום: Shutterstock

השתלות שיניים ברחובות: המומחים שכדאי לכם להכיר

מהפכות מתרחשות בתחום שיקום הפה הלסת, ואתם יכולים להתקרב לחיוך שתמיד רציתם. היכן מבצעים הליך מקצועי, בריא ועם תוצאות? הכל על טיפול השתלת שיניים- בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 28.3.18 11:46

-->

ד"ר אלי דולב: הדור הבא של השתלות השיניים

מרפאות השיניים 'ד"ר אלי דולב', מתמחים בכירורגיה דנטלית בשיטות חדשניות ומתקדמות. המרפאה עומדת בחזית הטכנולוגיה וכוללת מערכות ממוחשבות ומכשור טכנולוגי דנטלי מהמתקדמים בעולם. ד"ר אלי דולב, רכש את השכלתו באירופה באוניברסיטת USMF, וצבר ניסיון של אלפי מטופלים

המרפאה מייצגת את כל הנדרש ממרפאה חדשנית ומתקדמת: מגוון רחב של טיפולי שיניים, ידע וניסיון נצבר, ציוד טכנולוגי ומשוכלל, וצוות מסור ואחראי שיספק לכם את הטיפול הטוב ביותר בסביבה נוחה, מהנה וידידותית. מרפאת ד"ר דולב נחשבת לבחירה הטובה ביותר עבור המבקשים טיפול שיניים מקצועי, מהיר ובמינימום כאבים.

השתלות שיניים ממוחשבות

במרפאת ד"ר דולב מבוצעות השתלות השיניים בשיטה ממוחשבת בעזרת מחשב ובתכנון מראש של כל התהליך, בהתאמה אישית לכל מטופל.

"אנו משתמשים בסורק אינטרה-אוראלי, המצלם את חלל הפה והשיניים בדיוק מקסימלי" אומר ד"ר אלי דולב, "הסריקה המתקבלת במחשב נשלחת לייצור דגם תלת ממדי ממוחשב של הפה והשיניים, המשמש לתכנון מראש של כל תהליך ההשתלה באופן ממוחשב, מדויק ומפורט לפרטי פרטים.

"הסריקה מאפשרת לרדת לרזולוציות העמוקות ביותר, כגון: תכנון זווית הכנסת השתל, מעבר עצב שצריך לעקוף, המיקום המדויק של הסינוס, וכד'. אנחנו מעבירים את כל הנתונים בצורה מדויקת מהתכנון במחשב לרמת הביצוע בפועל בחלל הפה, וכך מתקבל תכנון מתקדם ומדויק באופן מקסימלי של התהליך הכירורגי, להשגת תוצאות מוצלחות", הוא מספר.

לצד ד"ר דולב, מנהל המרפאה ורופא שיניים בכיר להשתלות שיניים ושיקום הפה, עובד ד"ר איתי זאבי, כירורג מומחה לפה ולסת. אל צוות הרופאים הבכיר מצטרפים ד"ר קובי דולב המתמחה באסתטיקה, ד"ר ברוך גבריאלוב, ד"ר אולה ארמנקו, צוות המנהלים: רינה פרדו, סם וילף וחן חלפון, וצוות הסייעות: סטלה שמעונוב ואלונה חכמון, אשר משלימות את צוות המרפאות  ומשמרות את האווירה הנעימה והמשפחתית.

מרפאתו של ד"ר דולב פועלת על פי עקרון החדשות והטכנולוגיה המתקדמת. מדובר בצוות רופאים מנוסה מהדור החדש- רופאים צעירים, עם גישה רעננה, אשר אינם חוששים ללמוד ולנסות טכנולוגיה, ציוד מתקדם ושיטות חדשות, לטובת המטופלים שלהם.

שתלים ביום אחד

במרפאה מבוצעים שתלים ביום אחד, טכניקה הכוללת עקירת שיניים פגומות, השתלת שתלים דנטליים, מבנים וגשר זמני באותו הטיפול, כך שהמטופל  יוצא מהמרפאה  עם שיניים חדשות.

"אחת ההתמחויות שלנו היא בביצוע מרבית הטיפולים הללו ללא השתלות עצם" אומר ד"ר אלי דולב, "התכנון הממוחשב מאפשר לנו לאתר את נקודות ההשתלה האידיאליות בהן יש עצם  טובה לקליטת השתל.

"אנו עובדים עם שתלים מיוחדים בעלי קליטה אופטימלית בפה, עבור מטופלים שלא הצליחו להשתיל אצלם שתלים קודם לכן.

"טכניקה נוספת בה אנו משתמשים עבור מטופלים מחוסרי עצם בפה, היא השתלות זיגומטיות: שתלים המוחדרים לעצם הלחי ומאפשרים למטופל לזכות בשתלים ושיניים חדשות, ולהיפרד מהתותבות לתמיד. זהו טיפול מורכב יותר ואנו מבצעים אותו למטופל בטשטוש עמוק עם רופא מרדים מומחה".

One Stop Shop לכירורגיה דנטלית

"במרפאה שלנו, אנו מצוידים בכל הציוד והמכשור המתקדמים ביותר, כגון מתקן צילום פנורמי וסי.טי דיגיטליים ומופחתי קרינה, בתוך המרפאה עצמה. הלקוח מקבל את כל הצילומים והאבחון במקום אחד, מבלי שיצטרך להסתובב בין מכונים שונים כדי לחזור עם הצילומים. גם שירותי המעבדה מבוצעים בקרבה למרפאה, כך שעבודות המעבדה- הכתרים, הגשרים, הסדים, נעשים בזמן קצר מאוד".

מרפאת שיניים ד"ר אלי דולב

כתובת המרפאה: לוין  אפשטיין  14, רחובות

מעבר לאתר

שאלון אונליין להתאמת טכניקת השתלת השיניים

טלפון: 08-9976575

ד"ר אלי דולב, צילום: סם וילף

ד"ר אלי דולב, צילום: סם וילף


ד"ר עטיה

טיפולי שיניים לא חייבים להיות עוד הליך ארוך ומייגע. כמו כל דבר סביבנו שהפך להיות מהיר יותר ויעיל יותר, כך גם השתלים הדנטליים. שיטה חדשנית מאפשרת לכם לזכות בחיוך המושלם ביום אחד. מדובר במילה האחרונה בתחום שיקום הפה והלסת. השיטה המהפכנית נעשית באמצעות הליך ממוחשב המאפשר התאמת השתל בדיוק רב, בהתאם לנתוני השיניים הטבעיות של המטופל.

על מנת לקבל מידע עדכני אודות השתלות שיניים ממוחשבות שוחחנו עם ד"ר דוד עטיה, ד"ר לרפואת שיניים בעל מרפאה פרטית ברחובות, המשמש גם כמנהל הרפואי של המרכז להשתלות שיניים ושיקום הפה ברחובות. במרפאתו הפרטית של ד"ר עטיה ניתן לקבל מענה לכל סוגי טיפולי השיניים, לרבות הלבנת שיניים אקולוגית , אורתודנטיה, טיפולי אסתטיקה דנטלית כירורגיה ועקירת שיניים כלואות. במרפאה מושם דגש על ציוד מתקדם, החומרים הטובים בעולם, שיתוף פעולה עם טכנאי שיניים מנוסה ומיומן מאוד, ומתן ליווי קרוב ואישי לכל מטופל. מרפאתו של ד"ר דוד עטיה, נחשבת לאחת מהמתקדמות ביותר בתחום השתלות השיניים ושיקום הפה, בעיקר בזכות טיפולי הכירורגיה המבוצעים בה.

ד"ר עטיה, מהו שתל דנטלי?

"שתל דנטלי מתפקד כשורש מלאכותי לשן – ומחליף את השורש המקורי, במצבים שבהם השן איננה ניתנת לשיקום. השתל מוחדר לאזור המיועד בלסת, על מנת להחליף את השן האבודה – ועליו מרכיבים את השיקום (הכתר)".

ממה עשוי השתל?

על פי רוב, השתל עשוי מטיטניום, בזכות תכונותיו הפיזיקליות – ההופכות אותו לחומר ביוקומפטיבילי (תאימות ביולוגית – ביוקומפטביליות,(Biocompatibility . כלומר: השתל נקלט בפה – ויכול להחליף את השן.

השתלים שמשמשים כיום ברפואת השיניים מהווים חלופה תפקודית מתקדמת, ביחס לתותבות – שבהן נהגו להשתמש בעבר. השתלים אינם נשלפים, אלא נותרים קבועים בפה, נוחים ונראים כמו שיניים טבעיות. הודות להתאמה המושלמת, קשה להבחין בין שן אמיתית – לבין כתר שמורכב על גבי שתל".

מהם סוגי השתלים הדנטליים?

"השתלים מסווגים בדרך כלל לפי שני קריטריונים: גודלם ותהליך הרכבתם".

מה חשוב לדעת בנוגע לגודל השתלים?

"אורך השתלים נע בין 5-15 מ"מ, וקוטרם – בין 3-5 מ"מ.הבחירה בגודל המתאים מתבססת על פי מיקום השתלים בפה. במצבי חוסר עצם, יעשה הרופא שימוש בשתל קצר יותר; כאשר יש מספיק עצם, לרוב יורכב שתל ארוך יותר. הקרבה לעצב או לסינוס היא גורם נוסף שנלקח בחשבון, כשמחליטים על אורך השתל – במקרים בהם הקרבה גדולה, נדרשת לעתים תוספת עצם, על מנת לייצב את השתלים".

דוקטור דוד עטיה, השתלות שיניים ברחובות

"במצבי חוסר עצם, יעשה הרופא שימוש בשתל קצר יותר". דוקטור דוד עטיה

מהי השתלה בשני שלבים?

"השתלה בשני שלבים היא הליך כירורגי. בשלב הראשון, באמצעות ניתוח, מקבעים את השתלים למקום מחוסר השיניים. לאחר מכן, מאפשרים לרקמת השיניים להחלים במשך מספר חודשים.

בשלב השני, מבצעים חשיפה של השתלים – כדי למקם עליהם את המבנים שישמשו כבסיס, עליו ימוקם השיקום הזמני (כתר או גשר)".

כיצד מבצעים את תהליך ההשתלה בשלב אחד?

"גם השתלה בשלב אחד היא פרוצדורה כירורגית. בהליך זה, מבטלים למעשה את הצורך בחשיפת השתל. בהשתלה חד-שלבית, השתל מונח מראש באופן שחלקו העליון יהיה גלוי, מעל רקמת החניכיים. לאחר מספר חודשי החלמה, בהם השתל נקלט, ניתן לעבור לשלב השיקום".

מהי השתלת שיניים מונחית מחשב?

"השתלות שיניים מונחות מחשב הן תהליך חדשני, הרותם לעזרת ונוחות המטופלים את פריצת הדרך שחלה בשנים האחרונות בתחום הטכנולוגיות הדנטליות. בהשתלה בשיטה הממוחשבת, נעזר הרופא בסורק האינטראורלי, כדי לתכנן את הסדים המנחים.

לאחר שמתקבלת תמונת מצב ממוחשבת של השיניים והלסת, ניתן לתכנן בצורה מדויקת את תהליך מיקום השתלים והכתרים, מבעוד מועד. תכנון השתלים נעשה בתלת-ממד, מאפשר לרופא לצמצם את ההתערבות הכירורגית ומקצר את זמן ההחלמה".

כיצד מתנהל תהליך השתלת שיניים מונחית מחשב?

"בשלב ראשון, ייסרק פי המטופל על ידי הסורק הממוחשב.

הסריקה שמתקבלת נשלחת למעבדה – ובהתבסס על התמונה שיצר המחשב, במעבדה מתוכנן ומיוצר סד שמורכב משרף, אשר ישמש בשלב מאוחר יותר לביצוע ההשתלה עצמה. בשלב זה, תכין המעבדה גם את המבנים והכתרים – הכל על פי הסריקה שמציגה את מצב הלסת באופן העמוק והמקיף ביותר.

בשלב הבא, מולבש הסד על הלסת המטופלת – ודרכו יגיע הרופא, באופן המדויק ביותר, למיקום השתלים על גבי הלסת. הודות לדיוק המרבי במיקום השתלים, המושג בזכות התכנון הממוחשב, על פי רוב ייחסך מהמטופל הצורך בניתוח; החדרת השתלים מתבצעת כולה דרך הסד.

עם סיום החדרת השתלים, ממוקמים המבנים – שגם הם הוכנו מראש, בהתבסס על התכנון הממוחשב – ועליהם מורכב השיקום הזמני (כתר, גשר).

בשלב זה, כשמבחינה אסתטית הפה נראה משוקם לחלוטין ולא ניתן להבחין בשתלים ובגשר – ישוחרר המטופל לביתו, לתקופה קצרה של החלמה והסתגלות".

בווידאו: ההליך הממוחשב המאפשר התאמת שתל בפה בדיוק רב.

 

דוקטור דוד עטיה

דוקטור דוד עטיה

 

מתי חוזר המטופל למרפאה, להרכבת השיקום הקבוע?

"כעבור זמן קצר – כחודש, לעתים אף פחות – המטופל חוזר למרפאה, אחרי שהספיק לבחון את התאמת השיקום לפיו, מבחינת נוחות ונראות. כשהמטופל והרופא מגיעים למסקנה שהכל תקין, יורכב בפיו של המטופל הגשר הסופי והקבוע".

האם כל מטופל שזקוק להשתלת שיניים מתאים לעבור את התהליך, בעזרת השיטה הממוחשבת?

"השימוש בתהליך בשיטה הממוחשבת תלוי במצב המטופל ומצריך עצם תקינה. בכל מקרה שנבחנות אפשרויות ההשתלה, יבחן הרופא את התאמת המטופל לתהליך. ישנן מחלות רקע, העשויות למנוע מן המטופל לעבור תהליך השתלה מונחית מחשב. במקרה כזה, המטופל יעבור את ההשתלה בשיטה הרגילה".

מהם היתרונות של השתלת שיניים מונחית מחשב על פני ההשתלה הקלאסית?

"ההשתלות מונחות המחשב מקלות על הרופא והמטופל ומקצרות מאד את התהליך.
בשיטה זו, המטופל יוצא מהמרפאה עם השיקום הזמני עוד באותו יום. השימוש בסריקה הממוחשבת של הפה והשיניים מבטיח דיוק מרבי ומהירות ביצוע; מבחינת המטופל, מדובר בתהליך נוח יותר – שהכאבים הנלווים אליו פחותים, בהשוואה להשתלות בשיטה הרגילה".

לסיכום, רפואת השיניים הדיגיטלית מביאה עמה בשורה של ממש, בכל הקשור למכשור ברמת דיוק מקסימלית, נוחות רבה למטופלים, קיצור משך הטיפולים ורמת הצלחה גבוהה ביותר. האפשרות לתכנן מבעוד מועד את תהליך מיקום השתלים והכתרים, מצמצמת את ההתערבות הכירורגית, מקצרת את זמן ההחלמה ומאפשרת למטופלים לעבור את תהליך שיקום הפה בהצלחה, עם תוצאה אסתטית מעולה, ללא כאבים מיותרים ופגישות מרובות אצל רופא השיניים.

 

כתובת: מנוחה ונחלה 33, רחובות

טלפון: 089467840

קישור לאתר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר