קייטנת חוויות קרית משה
קייטנת חוויות קרית משה

"בית הספר של החגים" יפעל גם בגנים ברחובות

"בית הספר של החגים" ייפתח ברחובות במהלך חופשת הפסח בגנים שבהם יש צהרוני רשת חוויות וצהרוני מיל"ת. ההרשמה על בסיס מקום פנוי

פורסם בתאריך: 8.3.18 15:05

-->

ברחובות ייפתח "בית הספר של החגים" בכל בתי הספר היסודיים בעיר, באמצעות החברה העירונית, לתלמידי כיתות א' עד ג' במשך חמישה ימים. היום (חמישי) נקבע כי גם בגני הילדים ייפתח בית הספר של החגים, בגנים שבהם קיימים צהרוני מיל"ת (בשכונות קרית משה, אושיות ומילצ'ן) וצהרוני רשת חוויות עבור הילדים הרשומים לצהרונים ועבור מי שיירשמו על בסיס מקום פנוי.

בית הספר של החגים יפעל בין התאריכים 22-28.3, בימים חמישי עד רביעי (ללא שישי). לילדים הרשומים בצהרונים של רשת חוויות מתחילת השנה, יתקיימו הצהרונים בין השעות 7:30-16:00, והורי הילדים יקבלו זיכוי יחסי בחיוב חודש אפריל. לילדים שאינם רשומים בצהרוני רשת חוויות מתחילת השנה, ניתן להירשם במסגרת "בית הספר של החגים" על בסיס מקום פנוי. פעילות זו תתקיים בין השעות 7:30-13:00, והעלות תהיה על פי תעריף משרד החינוך: 30 שקלים ליום ובסך הכול 150 שקלים לכל התכנית.

הרשת הכינה עבור ילדי הצהרונים בחופשת הפסח תכנית עשירה בפעילות ותכנים, לרבות הצגה, חוג ועוד. ההרשמה תיערך במשרדי רשת חוויות החל מיום ראשון הקרוב, ומומלץ להקדים ולהירשם שכן מספר המקומות מוגבל. בצהרוני מיל"ת בשכונות, שעות הפעילות תהיינה בין 7:30-13:00.

 

עם קבלת ההודעה מטעם משרד החינוך על בית הספר של החגים, פעלו בעיריית רחובות לגיוס כוח האדם הדרוש ליישום התכנית הן בגנים והן בבתי הספר. עד לימים אלה ממש עסקו במאמצים קדחתניים לאייש את המשרות הדרושות. בהיעדר כוח אדם מקצועי מתאים (גננות וסייעות), הוחלט כי לא ניתן להפעיל את כלל הגנים, ולפיכך בתי הספר של החגים יפעלו בגנים שבהם קיימים צהרוני מיל"ת וצהרוני חוויות, לילדים הרשומים לצהרונים ולילדים שיירשמו על בסיס מקום פנוי.

להרשמה לצהרוני חוויות באמצעות הטלפון, יש לפנות לאגף הגיל הרך ברשת חוויות, בטל': 086616371. למבקשים להירשם במשרדי החברה, האגף ממוקם ברחוב החבורה 20 ברחובות. בנושא בתי הספר, יש לפנות לחברה העירונית  בטל': 086320415 או 086683890.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר