רחמים מלול במהלך ביקורו בגן לולב
רחמים מלול במהלך ביקורו בגן לולב

פמליית ראש העיר רחובות ביקרה בגן לולב שזכה בפרס החינוך המחוזי ומועמד לפרס החינוך הארצי

ראש העיר התרשם מהתהליך הייחודי שעברו ילדי הגן בחודשים האחרונים, וזכה לשלל שאלות כגון: "מה החלום שלך?" ו"למה אתה חשוב?"

פורסם בתאריך: 9.1.18 11:34

-->

ראש העיר רחמים מלול ביקר השבוע בגן הממלכתי דתי זוכה פרס החינוך המחוזי, גן לולב שברחוב מלצר בעיר, בהובלתה של הגננת צהלה גמליאל והסייעת אורה חג'בי. לביקור התלוו סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנהלת מחלקת גני הילדים מזל דהן ומפקחות משרד החינוך.

כמו ביתר סיוריו בגני הילדים בעיר, ביקש מלול להתרשם מקרוב מהתהליך הייחודי שעבר הגן, אשר זיכה אותו בפרס החינוך המחוזי ושבגינו הוא מועמד לפרס החינוך הארצי של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך.

מלול גילה כי הילדים בגן עברו בחודשים האחרונים תהליך חינוכי לימודי ייחודי של חקר ולמידה על אתרים חשובים בעיר רחובות ועל העיר רחובות בכלל. הגן הפך ל"מרכז מבקרים" של העיר, ולאחר שילדי הגן ביקרו והכירו מקרוב אתרים היסטוריים ותרבותיים שונים בה, הם החליטו להתמקד בארבעה מוקדים: בית הכנסת הגדול, בית העם – היכל התרבות, בית הנשיא הראשון ואתר הפרדסנות. על כל אחד מהאתרים הילדים למדו וחקרו, הם מכירים מקרוב את האישים הקשורים בו ואת ההיסטוריה של כל אתר.  לבסוף, הקימו בגן פינות המייצגות כל אתר באופן שמזכיר את המקור.

רחמים מלול במהלך ביקורו בגן לולב

רחמים מלול במהלך ביקורו בגן לולב

 

זוהר בלום עם ילדי גן לולב

זוהר בלום עם ילדי גן לולב

 

פמליית ראש העיר התקבלה על ידי הילדים שאיישו את דוכן הכניסה של "מרכז המבקרים רחובות שלי". משם פנו לביקור בפינה שהוקדשה ל"בית הנשיא הראשון", שם סיפרו הילדים שאחראים לפינה זו לראש העיר ולמבקרים על חיים ויצמן ופועלו. משם המשיכו לפינה של "בית הכנסת הגדול", שם סיפרו הילדים במקום על ההיסטוריה של הבניין. לאחר מכן ביקרו האורחים ב"אתר לפרדסנות" ולבסוף הוזמן ראש העיר אחר כבוד לאתר "בית העם", שם שרו לכבודו את השיר "אדוני ראש העיר". בסיום הועלה מלול לבמה, לראיון שנערך על ידי ילדי הגן.

רחמים מלול במהלך ביקורו בגן לולב

רחמים מלול במהלך ביקורו בגן לולב

 

השאלה הראשונה והמפתיעה שהופנתה למלול הייתה: "מה החלום שלך?". ראש העיר השיב: "החלום שלי הוא לראות אתכם גדלים ומתפתחים, לומדים ומצליחים, מקימים משפחות כאן ברחובות וחיים חיים מאושרים".

ילדה אחרת ביקשה מראש העיר להציג את כל מי שהתלווה אליו בעוד שאלה נוספת עסקה בנושא: "למה אתה חשוב?" עליה השיב מלול לילדים: "כל מי שנמצא כאן בחדר הוא חשוב. כל אחד מכם חשוב ואני מאוד שמח לבקר אתכם כאן היום".

רחמים מלול: "העבודה החינוכית שצפינו בה מרשימה לאין שיעור, וניכר שהשקעה בילדי הגן היא גדולה מאוד. גן לולב מעיד על הרמה החינוכית של כל הגנים ברחובות ומערכת החינוך העירונית בכלל. אין ספק כי הגן ראוי לפרס החינוך הארצי ומבחינתנו הגן וילדי הגן כבר זכו".

זוהר בלום: "הצוות החינוכי בגן – הגננת צהלה גמליאל והסייעת אורה חג'בי – ראויות לכל הערכה. התרשמנו מאוד מהתהליך שעבר הגן, הילדים הרוויחו ידע והם מאושרים וגאים בעבודה שעשו. אנו מאחלים להם בהצלחה בתחרות החינוך הארצית".

רחמים מלול במהלך ביקורו בגן לולב

רחמים מלול במהלך ביקורו בגן לולב

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר