תיכון דה שליט ביום הצהוב, צילום עיריית רחובות
תיכון דה שליט ביום הצהוב, צילום עיריית רחובות

הזדהות עם משפחות החטופים: בתי ספר ברחובות לבשו צהוב

היום הצהוב הוא יוזמה של מטה משפחות החטופים שקרא לאזרחים בכל רחבי הארץ ללבוש צהוב, כדי לזכור וגם להזכיר את החטופות והחטופים. בתי ספר בעיר נרתמו ליוזמה

פורסם בתאריך: 19.3.24 07:37

-->

רחובות צהובה: רחובות נצבעה אתמול (שני) בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים. היום הצהוב הוא יוזמה של מטה משפחות החטופים שקרא לאזרחים בכל רחבי הארץ ללבוש צהוב, כדי לזכור וגם להזכיר שישנם למעלה מ-100 חטופות וחטופים שעדיין נמצאים בעזה.

מחווה צהובה לעופר קלדרון שחטוף ברצועת עזה, צילום עיריית רחובות

מחווה צהובה לעופר קלדרון שחטוף ברצועת עזה, צילום עיריית רחובות

בתי הספר בעיר נרתמו ליוזמה: בבית הספר היסודי יבניאלי לבשו הילדים צהוב, קיימו הפרשת חלה שכולה תקווה לחזרתם של החטופים. תלמידי קריית החינוך דה שליט הגיעו לבושים בצהוב ובחרו להתחיל את היום בתמונה משותפת בכניסה לבית הספר עם השלט עם ישראל חי והבקשה שחוזרת על עצמה מאותה שבת של ה-7.10- BRING THEM HOME.

גם בתיכון אורט, התיכון שבו למד תושב העיר, נמרוד כהן בן ה-19, שחטוף בעזה, נרתמו התלמידים ליום המיוחד, לבשו צהוב והכינו עוגיות שוקולד צ'יפס, העוגיות שנמרוד אוהב במיוחד. את העוגיות הם מכרו וכל ההכנסות יתרמו למטה משפחות החטופים.

בבית הספר השיטה התלמידים הגיעו גם הם לבושים בצהוב כאות הזדהות וקריאה לשחרור החטופים במהרה.

אתמול, החל משעות הערב, בניין עיריית רחובות הואר בצבע צהוב ומסמל תזכורת ותקווה במרכז העיר לחזרתם המהירה של כל החטופים הביתה.

תושבות ותושבים המעוניינים להצטרף ליום המודעות מוזמנים להעלות פוסטים לרשתות החברתיות עם התיוג #זאת_לא_תחפושת_זאת_המציאות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר