חוזרים לצהרונים ברחובות, צילום דוברות העירייה
חוזרים לצהרונים ברחובות, צילום דוברות העירייה

חוזרים לצהרונים: אלפי תלמידות ותלמידים חזרו אתמול לצהרונים ברחובות

הפעילות התחדשה ב-22 בתי הספר, בהתאם למתווה העירוני והנחיות פיקוד העורף. מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "הקפדנו על היערכות מתאימה לרבות תרגולים יומיים ושהייה בקרבת מרחבים מוגנים"

פורסם בתאריך: 6.11.23 10:38

-->

אלפי תלמידות ותלמידים חזרו אתמול (ראשון) לצהרונים של החברה העירונית ברחובות. החברה העירונית שבה להפעיל את הצהרונים בבתי הספר, בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולמדיניות העירונית. הפעלת הצהרונים מאפשרת לתלמידות והתלמידים ליהנות ממסגרת איכותית של למידה בתום יום הלימודים לצד ארוחת צהריים מזינה. בנוסף, עם החזרת הצהרונים, ההורים של שכבות הלימודים הצעירות יכולים לחזור לשגרת עבודה סדירה.

הפעילות התחדשה ב-22 בתי הספר, בהתאם למתווה העירוני שגובש ולהנחיות פיקוד העורף. מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל, סייר אתמול בצהרונים ובחן את חידוש הפעילות בשגרת החירום, הוא שמע מהצוות ומהילדים הנרגשים כמה הם שמחים לחזור לפעילות השגרתית ולבלות את שעות אחר הצהריים עם חבריהם.

 

פרנקל אמר: "שמחתי לראות את רכזי הצהרונים והצוותים שמחים לשוב לפעילות ולאפשר לילדים פעילות חברתית וחינוכית, דווקא בימים מורכבים אלו. הקפדנו על היערכות מותאמת לנסיבות, לרבות תרגולים יומיים ושהייה בקרבת מרחבים מוגנים. אני מבקש להודות לאגף החינוך הבלתי פורמלי ולמחלקת הצהרונים על ההיערכות המהירה והמקצועית מעת אישור המתווה ועד הפעלת הצהרונים. אני מודה למינהל החינוך בעירייה ולהנהגת ההורים על שיתוף הפעולה בהפעלת הצהרונים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר