כיתה, אילוסטרציה, Syda_Productions depositphotos.com
כיתה, אילוסטרציה, Syda_Productions depositphotos.com

מחר ובשישי: תלמידים ברחובות חוזרים ללמידה פרונטלית, התיכונים עדיין לא

העירייה קיימה היום אחר הצהרים הערכת מצב החליטה לפתוח מחר ובשישי את מוסדות החינוך ללמידה פרונטלית, בהתאם למתווה החזרה ההדרגתית ללימודים. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 25.10.23 17:52

-->

העירייה קיימה היום אחר הצהרים (רביעי) הערכת מצב והחליטה לפתוח מחר, חמישי, ומחרתיים – יום שישי, חלק גדול ממוסדות החינוך ללמידה פרונטלית, בהתאם למתווה החזרה ההדרגתית ללימודים. תלמידי התיכונים עדיין לא חוזרים לבתי הספר. הפתיחה תהיה גם בהתאם לשיקול הדעת של המנהלים והמנהלות. החזרה לכל מוסדות החינוך תהיה בהתאם לקיבולת מרחבי מיגון תקניים הקיימים במוסדות החינוך. זימון הכיתות בכל מוסד ספציפי יהיה בהתאם להנחיות שנשלחות מההנהלה להורים. החלטה זו כפופה כמובן להתפתחויות במצב הביטחוני.

להלן הפירוט:

גנים ובתי ספר: מחר יתקיימו לימודים כמפורט להלן – בכל גני הילדים העירוניים עד השעה 13:30, בבתי הספר היסודיים בכיתות א׳-ד׳ עד השעה 12:45
ובכיתות ה׳-ו׳ עד השעה 13:15. בחטיבות הביניים בכיתות ז׳-ט׳ עד השעה 14:00.

מעונות: מעונות רשת חוויות והחברה עירונית – פלאגן וחלומוטף, ייפתחו מחר בין 7:30 ל 13:00. ביום שישי המעונות יהיו פתוחים עד לשעה 12:45.

חינוך מיוחד: מחר ייפתחו כל גני החינוך המיוחד העירוניים, וכל כיתות החינוך המיוחד בבתי הספר היסודיים וכן בחטיבות הביניים.

תנועות הנוער: הפעילות של תנועות הנוער והארגונים תהיה בהתאם ליכולת המיגון של הסניפים הרלוונטיים.

הסעות למסגרות החינוך המיוחד בלבד חוזרות לפעול, למסגרות בעיר ומחוצה לה. הסעות נוספות לא תפעלנה בשלב זה משיקולים ביטחוניים.

צהרונים: לא ייפתחו צהרונים בגנים ובבתי הספר בשלב זה.

אבטחת מוסדות חינוך: 

האבטחה מסודרת במספר רבדים: 1. עשרות חיילי פיקוד העורף וכן מתנדבים חמושים שמטרתם לאבטח את מוסדות החינוך ולאורך כל שעות הלימודים.

חשוב לציין כי למרות בקשותינו, לפיקוד העורף אין מספר חיילים להקצות לנו כמספר בתי הספר. לפיכך גויסו גם מתנדבים חמושים. השיבוץ שנערך לכלל נושאי הנשק הוא על מנת להגיע לפריסה מיטבית בנסיבות. 2. בכל בית ספר עומד מדי יום המאבטח בשגרה. 3. ניידות סיירת ביטחון, ניידות קציני הביטחון של מוסדות החינוך, ניידות השיטור העירוני וניידות משטרת רחובות – כולן סובבות בכל העיר ללא הרף מתחילת יום הלימודים ועד סופו, ומתגברות את האבטחה המקומית באבטחה היקפית – הן עבור הגנים והן עבור בתי הספר. 4. שער בית הספר יישאר נעול במהלך יום הלימודים, גם בזמן אזעקות. 5. כל המאבטחים ונושאי הנשק מחוברים ברשת קשר עירונית אחת,  כך שבכל רגע נתון, כל דיווח חריג עובר מיידית לכלל גורמי הביטחון, בכל רחבי העיר.

בעירייה הבהירו: "אם למרות כל האמור לעיל, יהיו הורים שיחליטו שלא לשלוח את הילדים מחר – נקבל זאת בהבנה, וכמובן שהחיסור לא יעמוד לחובתם של הילדים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר