זהר בלום, רחמים מלול ואפרת צוקרמן
זהר בלום, רחמים מלול ואפרת צוקרמן

לאור הביקוש הרב: תיפתח כיתה נוספת ברחובות במסלול ההכנה ל-8200

לאור הביקוש הרב, מזמינים מינהל החינוך ואשכול הפיס מזמינים את תלמידי ט' – י"ב בעיר לערב היכרות עם תוכנית 8200 אקדמי. הכוונה היא לפתוח כיתה נוספת

פורסם בתאריך: 25.12.22 08:13

-->

ביקוש רב: מינהל החינוך בעיריית רחובות ואשכול פיס יקיימו מפגש היכרות נוסף עם קורס ההכנה ל-8200. זאת לאור הביקוש הרב. כזכור קיימו בחודש שעבר מינהל החינוך בעיריית רחובות ואשכול פיס מפגש היכרות עם הקורס 8200 אקדמי. הקורס עוצב ותוכנן על ידי בוגרי יחידת 8200, במטרה לעזור לבני נוער בגילאי 15-18 להתכונן למיונים המורכבים של גאמא סייבר – מיוני יחידת 8200 ומיונים של יחידות טכנולוגיות נוספות. לאחר המפגש נפתחה כיתת לימודים מלאה והלימודים במסלול החלו.

כעת, לאור הביקוש הרב מצד התלמידים וההורים, הודיעו מינהל החינוך ואשכול פיס על קיום מפגש נוסף לתכנית ביום ראשון, 1.1.23 בשעה 19:00 באשכול פיס רחובות (רח' חנה אברך). המפגש יתקיים ללא עלות אך מותנה בהרשמה מראש בלינק > https://forms.gle/Luk1W3uFfSAXSEsw9
במפגש זה ניתן יהיה להירשם לכיתה נוספת שתיפתח. המפגש יתקיים באופן פרונטלי ולא מקוון. הלימודים במחזור החדש יתקיימו באשכול הפיס מדי יום שלישי בין השעות 18:00-21:00.

המסלול מיועד לתלמידי כיתות ט'-י"ב. קורס 8200 אקדמי ברחובות מספק הכשרה, לימוד והכוונה אל כלל המיונים הטכנולוגיים והמודיעיניים בצה"ל, ומורכב מ-6 חלקים עיקריים:

א. מבוא למחשבים, מבנה המחשב, מערכות הפעלה ויסודות אלקטרוניקה.

ב. פיתוח תוכנה, תכנות מונחה עצמים, תכנון ועיצוב קוד סימולציית מיונים.

ג. רשתות, סייבר, תקשורת מחשבים, פרוטוקולים, חולשות אבטחת מידע, וסימולציית מיונים.

ד. פיתוח אתרים, ניצול חולשות, סייבר באינטרנט וסימולציית מיונים.

ה. פיתוח ב-python, תרגילי סימולציה מיונים ומחקר מתקדם.

ו. הכנה לראיונות האישיים.

 

 

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "החינוך ברחובות מכין את התלמידים ליום שאחרי התיכון ומזמין אותם להעמיק את הידע והיכולות שלהם במחשבים ובסייבר כדי שיוכלו להשתלב ביחידה היוקרתית או ביחידות דומות".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "הגיעו אלי פניות רבות מצד הורים ותלמידים ולכן החלטנו לפתוח מפגש נוסף למתעניינים בתכנית. אני מזמין את כל תלמידי העיר בכיתות ט'-י"ב להכיר את התכנית ולהשתלב במסלול חשוב זה".

ראש מינהל החינוך, אפרת צוקרמן: "לאחר שקיימנו מפגש אחד מוצלח וראינו את ההיענות החלטנו להציע לתלמידים הזדמנות נוספת לרכוש כלים, ידע ומיומנויות חשובות לשירות הצבאי ולעתידם המקצועי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר