יום המורה ברחובות. צילום: דוברות
יום המורה בבבית ספר בגין ברחובות, במרכז המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום. צילום: דוברות

פרחים אאוט, שוברי מתנה אין: כך ציינו ברחובות את יום המורה 2022

כמיטב המסורת, נפתח יום המורה במחוות לצוותי החינוך ברחבי העיר. ומה נכתב על המטריות הממותגות?

פורסם בתאריך: 15.12.22 12:33

-->

הבוקר של צוותי החינוך וההוראה ברחובות נפתח היום (חמישי) בהפתעה נעימה: הודעת SMS ממינהל החינוך בעירייה ובה שובר למימוש באתר הקניות והפנאי BUY ME. המתנה הסמלית מוענקת כאות הערכה ותודה על עבודתם הנאמנה, הערכית, המסורה והיומיומית עבור תלמידי העיר, וכל אחד מאנשי ונשות החינוך בעיר יוכל לממש אותה על פי העדפתו האישית.

החגיגות התחילו כבר בתחילת החודש כאשר ברחבי העיר עלה קמפיין פרסומי רחב בשילוט חוצות המוקיר תודה לאנשי החינוך בעיר. אתמול התקיימו חגיגות במספר מוסדות חינוך בעיר והן נמשכות גם היום כשהגננות, המורים ואנשי החינוך בעיר זוכים לחיבוק חם מהתלמידים, ההורים ומערכת החינוך העירונית.

הבוקר נפתח בביקור של ראש העירייה רחמים מלול ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום בבית הספר היסודי בן גוריון. שם פגשו את המורים והמורות, הודו להם על עבודתם המסורה והגישו להם שי צנוע ומלא בהערכה – מטריה ממותגת הנושאת את המסר: "כולנו יחד תחת מטריה אחת". לאחר מכן המשיכו לגני הילדים הסמוכים כדי לפגוש את הגננות, הסייעות והילדים הנרגשים.

 

החגיגות והמחוות נמשכות במהלך היום בכל מוסדות החינוך בעיר, גני הילדים, בתי הספר היסודיים, בתי הספר העל יסודיים, החינוך הממלכתי, הממלכתי דתי והחרדי.

ראש העירייה רחמים מלול אמר: "הפכנו את יום המורה ליום הצדעה לצוותי החינוך בעיר רחובות. היום מוקדש להכרת תודה לאנשים המקדישים את חייהם לחינוך דור העתיד. אנחנו מביעים את הערכתנו לצוותים המסורים בבתי הספר ובגני הילדים גם בשילוט החוצות וברשתות החברתיות – בואו להצדיע להם גם אתם".

מ"מ ראש העירייה, מחזיק תיק החינוך זהר בלום, אמר: "יום המורה הוא מסורת שאנו מקפידים לקיים בכל שנה. בכל פעם מחדש אנחנו שמחים לראות את ההורים והתלמידים נרתמים יחד איתנו לומר תודה גדולה למורים ואנשי החינוך, אנשים שעושים לילות כימים למען הילדים של כולנו. שמחתי לבקר את המחנכים והתלמידים בבתי הספר להביע את הערכתנו לעשייה המשמעותית שלהם ולהודות להם על עבודתם".

ראש מינהל החינוך, אפרת צוקרמן, אמרה: "את הבוקר הזה פתחו אלפי אנשי החינוך עם הפתעה נעימה, מתנה סמלית כאות הוקרה על עבודתם המסורה. בנוסף למתנה, חגיגות נרחבות יתקיים בכל בתי הספר והגנים בעיר כדי להודות ולהכיר תודה לכל אחד ואחת מאנשי החינוך שלנו בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר