זהר בלום, רחמים מלול ואפרת צוקרמן
זהר בלום, רחמים מלול ואפרת צוקרמן

איך יראה בית הספר הממלכתי-דתי החדש בעיר? ההורים יחליטו!

מינהל החינוך בעיריית רחובות מקדם פתיחת בית ספר ממלכתי-דתי על יסודי חדש בעיר הכולל מסלול דמוקרטי. כדי להתאים את בית הספר להעדפות ההורים והתלמידים, בימים אלה מינהל החינוך בעירייה מפיץ שאלון מפורט בקרב הורי בתי הספר הממ״ד בעיר, שמטרתו לברר את העדפות ההורים בנושא בחירת מודל השותפות המגדרית בבית הספר. בית הספר החדש צפוי להיפתח בשנת הלימודים תשפ"ד

פורסם בתאריך: 22.11.22 08:33

-->

בשנים האחרונות נרשמה עלייה כללית במספר התלמידות והתלמידים הלומדים ברחובות, ובפרט בקרב מוסדות החינוך הממלכתיים-דתיים. לאור עובדה זאת הוחלט בעיריית רחובות לבחון את הקמתו של בית ספר על יסודי ממלכתי דתי חדש בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מינהל החינוך בעירייה בשיתוף משרד החינוך, מנהלי בתי הספר והנהגת ההורים מפיץבקרב הורי התלמידים בכל בתי הספר הממ״ד בעיר שאלון ייעודי, שנועד לברר את העדפותיהם בנושא הקמת בית ספר על יסודי דתי חדש.

במסגרת השאלון יוצע להורים לקחת חלק פעיל ולהיות שותפים בבחירת מודל השותפות המגדרית¬- מסגרת בה התלמידות והתלמידים לומדים יחד במסגרת משותפת. השאלון מופץ בימים אלה להורים בחינוך הממלכתי דתי. עם תום מילוי השאלונים ע"י ההורים, הנתונים ייאספו על ידי צוותי מינהל החינוך המקדם את הנושא.

ראש העיר רחמים מלול: "העיר גדלה ומתפתחת כל הזמן ולצד הגידול בכמות, חשוב לנו להעניק לכל תלמידה ותלמיד את המסגרת האיכותית, הנכונה והמתאימה להם. בהתאם לכך אנו מקדמים את פתיחתו של בית ספר חדש בעיר וקוראים להורים לקחת חלק בעיצוב אופיו".

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנחנו רואים בהורים שותפים מלאים לאורך כל הדרך ולפני שאנו יוצאים במהלך משמעותי אנחנו רוצים לשמוע אותם ואת העדפות שלהם. אני מזמין את ההורים לענות על השאלון ולקחת חלק פעיל בעיצוב אופיו של בית הספר החדש שיוקם בעיר"

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך: "אני מברכת על החלטת ראש העיר רחמים מלול ומ"מ מקומו זהר בלום לקדם את הקמתו של בית ספר על יסודי ממלכתי דתי חדש בעיר, שיצטרף למסגרות החינוך הממ"ד המצוינות הקיימות בעיר"

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. דודו

    מעורבות הורית היא דבר טוב.
    אבל התערבות הורית היא דבר שלא תמיד טוב לא לתלמידים ולא לצוות שמתקשים ללמד ולחנך בית הספר.
    מציע להורים המתערבים להכנס כמה שעות בשבוע לכיתה ולהתנסות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר